آخرین بسته DLC Star Citizen بیش از ۴۵۰۰۰ پوند قیمت دارد

آخرین بسته DLC Star Citizen تقریباً ۴۶۰۰۰ پوند (۵۳ هزار یورو / ۵۸ هزار دلار) قیمت دارد.

آخرین بسته DLC Legatus گروه Developer Cloud Imperium – همیشه بحث برانگیزترین الحاقیه بازی – در ابتدا با قیمت خیره کننده ۲۱ هزار پوند (۲۷ هزار دلار) پنج سال پیش به فروش رفت. آخرین، همانطور که توسط توییک تاوندر حال حاضر به قیمت ۴۶۰۰۰ پوند به فروش می رسد و شامل همه چیزهایی است که در بسته های قبلی لگاتوس به همراه همه افزونه هایی که از آن زمان منتشر شده اند.


Star Citizen: 2023 سال در حال بررسی.

این وب‌سایت اضافه می‌کند که Squadron 42 «در حال حاضر در دست توسعه» است و به بازیکنان یادآوری می‌کند که Star Citizen در حال حاضر در آلفا با «ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های اضافی» منتشر شده است.

وب سایت رسمی، درست قبل از تایید قیمت، توضیح می دهد: «بیش از همه، این آرمادا قطعی با عنوان نجیب Legatus Navium برابری می کند.

این مجموعه عالی که از بیش از ۱۷۵ کشتی از هر تولیدکننده یاد می‌شود، شامل همه کشتی‌هایی است که تا سال ۲۹۵۳ منتشر شده و طراحی شده‌اند، به هر فرمانده ناوگان این امکان را می‌دهد تا میراثی ماندگار را ایجاد کند و بشریت را به سوی آینده‌ای روشن‌تر هدایت کند.

تفنگ Karna “Ascension” در سه ماهه اول ۲۰۲۴ در بازی در دسترس خواهد بود.”

آیا ۴۶ هزار پوند در اطراف شما دراز کرده اید و می خواهید درگیر شوید؟ خب، این ممکن است کافی نباشد. ظاهراً باید سرمایه خود را بیشتر گسترش دهید، زیرا ظاهراً حتی نمی‌توانید بسته را بخرید تا زمانی که به سطح خاصی از باشگاه رئیس شهروند ستاره‌ای برسید. IGN گزارش می دهد که باید «۱۰۰۰۰ دلار برای سایر آیتم های درون بازی» خرج کنید (که ۷٫۸ هزار پوند / ۹٫۱ هزار یورو است) تا حتی فرصت خرید بسته لگاتوس به شما داده شود.

بازیکنان اشاره کند که “شما فقط به یک کشتی ۴۵ دلاری برای انجام بازی نیاز دارید” و “همه چیز را می توان در انجام محتوای گروهی بازی با سایر بازیکنان یا کاملا انفرادی به دست آورد”. بسته‌های ارزان‌تر دیگری نیز موجود است.

سال گذشته، توسعه دهنده Star Citizen Cloud Imperium Group استودیوی Turbulent مستقر در مونترال را خریداری کرد. آشفته و Cloud Imperium از سال ۲۰۱۲ در Star Citizen با هم همکاری می کردند.

این خرید به این معنی است که Cloud Imperium اکنون بیش از ۱۱۰۰ نفر در سراسر جهان دارد که روی پروژه‌های جاه‌طلبانه خود از جمله آستین، فرانکفورت، لس‌آنجلس، منچستر و مونترال کار می‌کنند و تمام ۱۸۹ کارمند Turbulent باقی می‌مانند.[ed] در محل “. تیم مدیریت فعلی استودیو نیز در محل باقی مانده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-citizens-latest-dlc-pack-costs-over-45000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *