آخرین به روز رسانی برنامه ریزی شده اندروید ۱۵ بتا برای پیکسل شما رسید

طبق برنامه قبلی خود، گوگل امروز اندروید ۱۵ بتا ۴ را از ما حذف کرد. این چهارمین به‌روزرسانی بتا برای نسخه بعدی اندروید است که در نسخه بتای ۳ قبلی به «پایداری پلتفرم» رسید. ما واقعاً در حال نزدیک شدن به انتشار عمومی و نهایی در این مرحله هستیم.

برای این به‌روزرسانی اندروید ۱۵ بتا ۴، گوگل می‌گوید که همه رفتارهای رویارویی با برنامه نهایی هستند و توسعه‌دهندگان واقعاً باید به‌روزرسانی‌هایی را برای آن آماده کنند تا از سازگاری برنامه‌ها در زمانی که Android 15 برای مصرف‌کنندگان عمومی می‌شود، اطمینان حاصل کنند. همچنین انتظار می‌رود که این بیلد باگ‌های متعددی را که ممکن است در نسخه بتا ۳ یا نسخه قبلی با آن مواجه شده‌اید، برطرف کند بتا ۳٫۱ به روز رسانی از ابتدای ماه.

چه چیزی در اندروید ۱۵ بتا ۴ وجود دارد؟ نه چیز زیادی، حداقل در مورد توسعه دهندگان. ما در نسخه بتا ۳ به ثبات پلتفرم رسیدیم، بنابراین اکنون در حال رفع اشکالات و بهینه سازی تجربه با هر نسخه هستیم. همه چیز به سادگی برای انتشار عمومی برای کاربران غیربتا آماده می شود و نباید انتظار تغییرات عمده در آینده را داشته باشید. اگر می خواهید تغییرات بزرگی داشته باشید، فقط باید منتظر Pixel Feature Drops باشید که می تواند در کنار نسخه عمومی اندروید ۱۵ در اواخر سال جاری عرضه شود. و اگر پیکسل ندارید، در عوض باید ببینید سازنده گوشی شما با پوسته اندروید ۱۵ خودش چه می کند.

چگونه اندروید ۱۵ بتا ۴ را دریافت کنیم؟ برای اکثر افراد، برای دریافت Android 15 Beta 4 در تلفن Pixel خود، باید در برنامه Android Beta ثبت نام کنید (اینجا). این ساده ترین راه است، زیرا گوگل آن را از طریق هوا برای شما ارسال می کند. با این حال، اگر می‌خواهید به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید (مثل من که می‌خواهم انجام دهم)، می‌توانید – تصاویر کارخانه Android 15 Beta 4 را پیدا خواهید کرد. اینجا و فایل های OTA اینجا.

Android 15 Beta 4 برای دستگاه‌های Pixel زیر در دسترس است:

  • پیکسل ۶ و ۶ پرو
  • پیکسل ۶a
  • پیکسل ۷ و ۷ پرو
  • پیکسل ۷a
  • Pixel Fold
  • تبلت پیکسل
  • پیکسل ۸ و ۸ پرو
  • پیکسل ۸a

اگر پس از به‌روزرسانی دستگاه‌های خود، تغییرات قابل توجهی پیدا کنیم، به شما اطلاع خواهیم داد.

// توسعه دهندگان اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/18/android-15-beta-4-update-download-pixel/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *