آمازون فروش ژلاتین پوست الاغ را متوقف خواهد کرد، اما فقط در کالیفرنیا

آمازون دیگر ژلاتین پوست الاغ را به ساکنان کالیفرنیا نخواهد فروخت. آ گزارش منتشر شده چهارشنبه توسط سیمی بیان می‌کند که خرده‌فروش آنلاین با یک سازمان غیرانتفاعی که شکایتی را ارائه کرده است، توافق کرده است که ادعا می‌کند این محصولات قوانین رفاهی حیوانات ایالتی را که از اسب‌ها محافظت می‌کند، نقض می‌کنند. آمازون هر گونه تخلف را رد کرد و این اتهامات را رد کرد. با این حال، موافقت کرد که فروش ejiao، یک داروی سنتی چینی که از پوست الاغ درست می‌شود، در ایالت طلایی مسدود کند.

مرکز مطالعات معاصر اسب، سازمانی که به حفاظت از اسب ها اختصاص دارد، این شکایت را در ماه فوریه ارائه کرد. آمازون را به نقض قانون منع کشتار اسب و فروش گوشت اسب برای مصرف انسان در کالیفرنیا متهم کرد. محصولات غیرانتفاعی الاغ استدلال شده باید بر اساس زبان قانون به عنوان گوشت اسب طبقه بندی شوند.

Ejiao ژلاتینی است که از پوست خیس شده و خورش شده الاغ تهیه می شود. طرفداران معتقدند که این دارو شرایط مربوط به گردش خون، بی خوابی و سرفه خشک را درمان می کند. با این حال، جدا از یکی مطالعه منتشر شده – با بودجه یک سازنده ejiao – نشان می دهد که می توان آن را با موفقیت برای درمان کم خونی استفاده کرد، به نظر نمی رسد تحقیقات علمی این ادعاها را تأیید کند.

آمازون فروش ژلاتین پوست الاغ را متوقف خواهد کرد، اما فقط در کالیفرنیا
موسسه حمایت از حیوانات

مطابق با انستیتو رفاه حیوانات، محبوبیت اجیائو در نابود کردن جمعیت خرها است. این سازمان نوشت: «الاغ‌ها به سرقت می‌روند، بدون آب یا غذا به مسافت‌های طولانی منتقل می‌شوند و تحت شرایط غیرانسانی و غیربهداشتی کشته می‌شوند» تا خواسته اجیائو برآورده شود. در همین حال، الف گزارش توسط پناهگاه الاغ، یک گروه مدافع، ادعا می کند که کارگران در تانزانیا حیوانات را با چکش کتک می زنند تا به سهمیه ها برسند.

وکیل شاکی معتقد است که تسویه حساب آمازون سابقه ای را برای سایر خرده فروشان ایجاد می کند تا فروش ejiao در کالیفرنیا را متوقف کنند. کوری پیج، وکیل شرکتی که نماینده مرکز مطالعات اسب بخار معاصر است، گفت: «آمازون پرونده‌هایی را حل و فصل نمی‌کند و فکر می‌کند می‌تواند برنده شود. سیمی. “این یک سیگنال است که اگر کسی این کار را انجام می دهد، کاری غیرقانونی انجام می دهد. اگر شرکتی مانند آمازون تصمیم بگیرد که باید ارسال محصولات و تبلیغ محصولاتی را که قوانین کالیفرنیا را نقض می کنند متوقف کند، پس همه خرده فروشان دیگر باید همین کار را انجام دهند.”

بر اساس گزارش ها، زبان تسویه حساب آمازون موافقت می کند که «بهترین تلاش های منطقی را انجام دهد» تا «اقدامات داخلی» را برای مسدود کردن محصولات ejiao اتخاذ کند تا «این گونه محصولات برای فروش به آدرس های کالیفرنیا در دسترس نباشند».

تصویری از پیام خطای آمازون در حین پرداخت.  از ارسال یک محصول ژلاتین ساخته شده از الاغ به آدرس لس آنجلس، کالیفرنیا خودداری می کند.
پیام خطایی که آمازون هنگام تلاش برای سفارش ejiao برای آدرس کالیفرنیا ارائه کرد
آمازون

زمانی که من سعی کردم از یک آدرس قدیمی (اما هنوز فعال، طبق USPS) در لس آنجلس خود برای خرید یک محصول ejiao به نام “Ass Hide Glumps” استفاده کنم (که در قسمت قبلی برجسته شده است. سیمی گزارش از اوایل سال جاری که توجه را به این موضوع جلب کرد)، این تلاش را خنثی کرد. پیام خطا با حروف قرمز نوشته شده است: «متأسفیم، این مورد نمی‌تواند به آدرس انتخابی شما ارسال شود». “شما می توانید آدرس حمل و نقل را تغییر دهید یا کالا را از سفارش خود حذف کنید.”

اگر تعجب کرده‌اید که آمازون در وهله اول گوشت الاغ می‌فروشد (و هنوز هم در خارج از کالیفرنیا این کار را می‌کند)، برخی دیگر از گوشت‌های «عجیب‌انگیز» را که خرده‌فروش ارائه می‌دهد، در نظر بگیرید. اینها عبارتند از تمساح با پوست (فقط ۱۹۵ دلار!)، فوی گراس (جگر اردک یا غاز)، گوشت لاک پشت کانگورو و بدون استخوان.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-will-stop-selling-donkey-skin-gelatin-but-only-in-california-212555337.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-will-stop-selling-donkey-skin-gelatin-but-only-in-california-212555337.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *