آموزش فضانوردان برای ماموریت ماه مانند یک روز سرگرم کننده در یک زمین بازی به نظر می رسد

وقتی نوبت به آماده شدن برای ماموریت‌های فضایی سخت می‌شود، ناسا فضانوردان منتخب را در انبوهی از چالش‌های سخت قرار می‌دهد که توانایی‌های فکری و فیزیکی آن‌ها را به حداکثر می‌رساند.

بنابراین تعجب آور است که متوجه شویم بخشی از آموزش آنها شبیه بازدید از زمین بازی کودکان است.

ویدئویی (در زیر) که توسط ناسا در روز دوشنبه منتشر شد، فضانوردان کریستینا کخ، ویکتور گلاور، رید وایزمن و جرمی هنسن را نشان می‌دهد که در حالی که به یک بادی نارنجی چسبیده اند، کمی پایین می‌آیند.

چه خبر؟

خب، به گفته آژانس فضایی، آنها صرفاً برای تفریح ​​در آنجا نیستند (اگرچه به نظر سرگرم کننده است). آنها در واقع در حال تمرین نحوه خروج از فضاپیمای اوریون ناسا در صورت بروز شرایط اضطراری در چند ثانیه هستند. پس از پاشیدن به پایین در پایان ماموریت ماه آرتمیس دوم سال آینده.

رفتن به تعطیلات مثل…

اخیراً خدمه Artemis II تمرین کردند که چگونه با خیال راحت خود را از آن خارج کنند @NASA_Orion پس از اسپلش داون، اگر دلیل اضطراری وجود داشته باشد که باید کپسول را قبل از رسیدن تیم ریکاوری ترک کنند. pic.twitter.com/AZnV5zNRG7

– مرکز فضایی جانسون ناسا (@NASA_Johnson) 18 دسامبر ۲۰۲۳

باید گفت، کار پایین آمدن از سرسره چندان دشوار به نظر نمی رسد، و دلیل آن این است که اینطور نیست. اما برای ناسا، ایمنی همه چیز است و اگر از تمام احتمالات مرتبط با یک ماموریت استفاده نمی کرد، کار خود را انجام نمی داد. این مهم است زیرا تمرین‌هایی مانند این نه تنها خدمه را با تمام جنبه‌های یک تکلیف آتی آشنا می‌کند، بلکه می‌تواند مسائلی را که هیچ‌کس در نظر نگرفته بود و سپس می‌توان به آن‌ها پرداخت.

آموزش فضانوردان تا نزدیک به پرتاب Artemis II که در حال حاضر برای نوامبر ۲۰۲۴ تعیین شده است، ادامه خواهد داشت. در اولین برخورد نزدیک انسان با ماه در پنج دهه اخیر، خدمه قبل از بازگشت از سطح ماه پرواز خواهند کرد. . خانه در یک سفر حماسی که انتظار می رود حدود ۱۰ روز طول بکشد.

ناسا موشک جدید سیستم پرتاب فضایی و فضاپیمای اوریون را در یک پرواز بدون خدمه به ماه در پایان سال گذشته آزمایش کرد و این مأموریت موفقیت آمیز راه را برای آرتمیس II هموار کرد.

پس از ماموریت سال آینده، Artemis III که در حال حاضر برای سال ۲۰۲۵ تعیین شده است، اولین انسان ها را از زمان آخرین ماموریت آپولو در سال ۱۹۷۲ روی ماه فرود خواهد آورد. دو فضانورد خوش شانس برای آن ماموریت هنوز انتخاب نشده اند، اما مطمئن باشید که آنها نیز برای آماده شدن برای ماجراجویی مورد انتظارشان، یک اسلاید فرستاده خواهند شد.

توصیه های سردبیران







ویدئویی (در زیر) که توسط ناسا در روز دوشنبه منتشر شد، فضانوردان کریستینا کخ، ویکتور گلاور، رید وایزمن و جرمی هنسن را نشان می‌دهد که در حالی که به یک بادی نارنجی چسبیده اند، کمی پایین می‌آیند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/space/astronaut-training-looks-like-a-fun-day-at-a-playground/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *