آیا ابزار Ryobi و Milwaukee در یک کارخانه ساخته می شوند؟

آیا ابزار Ryobi و Milwaukee در یک کارخانه ساخته می شوند؟

نگاهی به وب سایت شرکتی TTi، عملیات جهانی این شرکت را کمی بیشتر ترسیم می کند. در آسیا، TTi دارای ۱۰ دفتر شرکت و تأسیسات تولیدی است. بقیه جهان میزبان ۲۸ دفتر و کارخانه اضافی هستند که ریوبی و میلواکی هر کدام دفاتر و امکانات توزیع جداگانه خود را در ایالات متحده دارند. در حالی که ۵۲ درصد از تولید ممکن است در چین انجام شود، هنوز هم ۴۸ درصد آن وجود ندارد.

به گفته TTi، این شرکت «تولید جهانی خود را متنوع کرده است»، به این معنی که ابزار Ryobi یا Milwaukee متوسط ​​شما ممکن است هر دو عبارت «ساخت چین/ویتنام/ایالات متحده آمریکا/و غیره» را داشته باشد. اما به احتمال زیاد ترکیبی از قطعات ساخته شده در چندین کارخانه مختلف در سراسر جهان است. در حالی که ابزار Ryobi و Milwaukee بدون شک در کارخانه ها از یکدیگر عبور می کنند، ابزارهای هر برند و خط تولید مربوطه به اندازه کافی متمایز هستند در هر دو عملکرد، قابلیت ها، موارد استفاده، و در آخر قیمت که احتمالاً تأثیر زیادی روی هیچ یک از برندها ندارد.

در حالی که نمودار ون از تأسیسات تولیدی که محصولات میلواکی و ریوبی را تولید می‌کنند یک دایره منفرد نیست، حداقل کمی متقاطع وجود دارد، همانطور که اساساً در مورد هر شرکت دیگری در جهان که از امکانات تولید جهانی استفاده می‌کند، صادق است.


منبع: https://www.slashgear.com/1478948/are-ryobi-milwaukee-tools-made-in-the-same-factory-answer/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *