آیا ارزان ترین جیپ واقعاً ارزش دارد؟

آیا ارزان ترین جیپ واقعاً ارزش دارد؟

ببینید، اگر واقعاً صندلی‌های گرم‌کن (در زمستان فوق‌العاده‌اند!)، سقف شیشه‌ای پانوراما (کابین را بسیار روشن‌تر می‌کند!) یا کروز کنترل تطبیقی ​​(رانندگی در بزرگراه استرس بسیار کمتری دارد، هیچ‌کس شما را قضاوت نمی‌کند! ) و جیپ با خوشحالی پول شما را برای تریم های مجهزتر قطب نما می گیرد. همانطور که گفته شد، Compass Sport یک استدلال قانع کننده برای بهترین بودن این دسته ارائه می دهد.

با کمی کمتر از ۳۰ هزار دلار (شامل مقصد) می‌توانید قانع‌کننده‌ترین ویژگی‌های قطب‌نما را دریافت کنید: رتبه بکسل سالم، موتور ۲٫۰ لیتری توربو و صفحه‌نمایش گسترده برای سیستم اطلاعات سرگرمی. شما همچنین همان ضمانت محدود ۳۶ ماهه / ۳۶۰۰۰ مایلی نسخه های گران قیمت را دریافت می کنید. صادقانه بگویم، اگر واقعاً می‌خواستم در خارج از جاده شرکت کنم، ترجیح می‌دهم این کار را با Compass Sport با روکش پلاستیکی انجام دهم تا اینکه نگران خراشیدگی و ضربه زدن به بدنه همسان باشم.

این که آیا این بهترین کراس اوور برای مردم است یا خیر، سوال دیگری است و عواملی مانند آن مزدا CX-50 جذاب تر بودن برای رانندگی، یا فورد برونکو اسپرت داشتن فضای بار بیشتر نقش دارد. با این حال، اگر بودجه بر تصمیم شما حاکم است، تصور اینکه جیپ کامپس اسپورت ۲۰۲۳ با آنچه که جیپ کامپاس اسپرت ۲۰۲۳ در مسیر شما به ارمغان می‌آورد، کمی تغییر کرده است، دشوار است.


منبع: https://www.slashgear.com/1461698/2023-jeep-compass-sport-review-value-suv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *