آیا باید از Dell XPS 13 یا Dell XPS 13 Plus Black Friday خرید کنید؟

آیا باید از Dell XPS 13 یا Dell XPS 13 Plus Black Friday خرید کنید؟
Dell XPS 13 Plus گرایش های دیجیتال

معاملات جمعه سیاه وقتی نوبت به لپ‌تاپ‌های Dell XPS می‌رسد، با تخفیف‌های عالی برای Dell XPS 13 و Dell XPS 13 Plus داغ می‌شوند. در حال حاضر، می توانید با برخی از بهترین ها در هر دو صرفه جویی زیادی کنید معاملات لپ تاپ جمعه سیاه روی این دو تمرکز کردید، اما چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ قبل از ارزیابی اینکه چه کسی به کدام لپ‌تاپ نیاز دارد، نگاهی به هر دوی آنها انداخته‌ایم. در حالی که ما شما را از طریق بینش خود راهنمایی می کنیم، ادامه دهید.

Dell XPS 13 – ۵۹۹ دلار، ۷۹۹ دلار بود

XPS 13 9315 گرایش های دیجیتال

استاندارد Dell XPS 13 بهترین پاسخ این شرکت به مک بوک ایر است، مانند قابل حمل بودن و عمر باتری قابل توجه آن. این مدل خاص دارای پردازنده نسل ۱۲ اینتل Core i5 به همراه ۸ گیگابایت حافظه و ۲۵۶ گیگابایت حافظه است. صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است بنابراین عالی به نظر می رسد. همچنین دارای ۵۰۰ نیت درخشندگی و خاصیت ضد تابش نور است، بنابراین می تواند در خارج از خانه استفاده شود. Dell XPS 13 سبک ترین و باریک ترین XPS 13 اینچی این شرکت است که هنوز هم عمر باتری فوق العاده ای را تا ۱۲ ساعت ممکن ارائه می دهد. بلندگوهای داخلی بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد، در حالی که ساختار آلومینیومی کم کربن آن عالی به نظر می‌رسد و در عین حال ردپای کربن آن را کاهش می‌دهد. این یک همه کاره عالی است، به زبان ساده.

Dell XPS 13 Plus — ۱۵۰۰ دلار، ۱۹۵۰ دلار بود

Dell XPS 13 Plus گرایش های دیجیتال

مشتاق به ساختن بر شهرت خود به عنوان یکی از بهترین برندهای لپ تاپاین خاص Dell XPS 13 Plus بسیار خاص است جدیدترین پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7 به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه عظیم و ۱ ترابایت حافظه SSD را دارد. بزرگترین ویژگی آن صفحه نمایش ۱۳٫۴ اینچی OLED آن است. با ارائه رزولوشن ۳٫۵K 3456 x 2160، با پیکسل های خود روشن که سیاهی عمیق و رنگ های زنده را تضمین می کند، عالی به نظر می رسد. اگر می‌خواهید کارتان را بیشتر انجام دهید، این یک صفحه نمایش لمسی است. یک پوشش ضد انعکاس به شما کمک می کند از آن در هر مکانی بدون مشکل استفاده کنید. Dell XPS 13 Plus همچنین دارای ویژگی های اضافی خوبی مانند صفحه لمسی شیشه ای بدون درز، ردیف عملکرد لمسی خازنی برای رسانه ها و کلیدهای عملکردی به همراه دوربین دوگانه حسگر است که به شما کمک می کند بدون زحمت وارد سیستم شوید. این یک لپ تاپ واقعاً درجه یک است که رقیب آن بسیار است بهترین لپ تاپ ها.

از دست نده:

کدام Dell XPS 13 را باید بخرید؟

اگر بودجه شما کم است، پاسخ ساده است — Dell XPS 13 را بخرید. این لپ تاپ هنوز هم لپ تاپ بسیار خوبی است و اکثر مردم را راضی و راضی نگه می دارد. اگر بتوانید برای خرید Dell XPS 13 Plus استطاعت مالی داشته باشید، چطور؟ تصمیم شما باید به شدت به نحوه استفاده از آن بستگی داشته باشد. اگر به دنبال ویرایش ویدیو یا هر چیز به ویژه سطح بالایی هستید، به Dell XPS 13 Plus نیاز دارید. صفحه نمایش بهتر، پردازنده قدرتمندتر و حافظه بیشتر همه آن چیزی است که برای انجام این کار نیاز دارید. شما از افزایش سرعت خوشحال خواهید شد. صفحه نمایش آن نیز بسیار لذت بخش است، به خصوص اگر قصد دارید تعداد زیادی عکس را ویرایش کنید یا می خواهید برنامه های مورد علاقه خود را پخش کنید و آنها را به خوبی تلویزیون های سطح بالا ببینید.

با این حال، اگر فقط یک لپ‌تاپ جذاب برای تایپ کردن یادداشت در کلاس یا انجام رفت‌وآمدهای خود می‌خواهید، از Dell XPS 13 به اندازه کافی راضی خواهید بود. این لپ‌تاپ به خوبی وزن خود را بالا می‌برد و در حین انجام این کار عالی به نظر می‌رسد. به راحتی می تواند به همراه وفادار شما هر آنچه که برنامه ریزی کرده اید تبدیل شود.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/should-you-buy-the-dell-xps-13-or-dell-xps-13-plus/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *