آیا گوشی اندرویدی می تواند جایگزین آیفون من شود؟ متوجه شدم

آیا گوشی اندرویدی می تواند جایگزین آیفون من شود؟  متوجه شدم
برایان ام ولف / گرایش های دیجیتال

به‌عنوان یک طرفدار مشتاق اپل، با دریافت آن شگفت‌زده شدم Samsung Galaxy Tab S9 FE برای بررسی و متوجه شدم که آن را دوست دارم. آیا سامسونگ همچنان می تواند مرا تحت تاثیر قرار دهد؟ این چیزی است که وقتی گلکسی S23 FE را دریافت کردم می خواستم بدانم. این گوشی هوشمند “نسخه فن”، که ما فقط از طریق سرعت آن در ما دویدیم بررسی Samsung Galaxy S23 FEبسیاری از ویژگی های مشابه سایر مدل های Galaxy S23 را ارائه می دهد، اما با قیمت کمی پایین تر.

گوشی انتخابی من همیشه آخرین آیفون پرو بوده است. این معمولاً به معنای خرید مدل Pro Max است که امسال دوباره با آن انجام دادم آیفون ۱۵ پرو مکس. من انتظار نداشتم Galaxy S23 FE با آیفون جدید من مطابقت داشته باشد، زیرا دستگاه اپل دو برابر قیمت دارد و مشخصات بسیار بهتری ارائه می دهد.

با این حال، من علاقه مند بودم بدانم که آیا S23 FE به اندازه کافی ویژگی دارد که در انجام کارهای روزمره مانند چک کردن ایمیل، برقراری تماس تلفنی، گشت و گذار در وب، تماشای چند ویدیو و غیره مشکلی نداشته باشم. S23 FE نگه دارید؟ خیلی خوب، اگرچه یک چیز مهم وجود دارد که آن را برای من متوقف کرده است.

چیزی که من در مورد این گوشی اندرویدی دوست دارم

برایان ام ولف / گرایش های دیجیتال

سامسونگ سابقه عرضه محصولات “فن ادیشن” را دارد مانند گوشی های هوشمند در حالی که برخی از این محصولات با استقبال خوبی مواجه شده اند، برخی دیگر مورد استقبال قرار نگرفته اند. این Galaxy S20 FEبه عنوان مثال، در سال ۲۰۲۰ مورد تحسین قرار گرفت، از جمله اینکه دیجیتال ترندز آن را “تلفن با قیمت کمتر از ۷۰۰ دلار” نامید. با این حال، زمانی که Galaxy S21 FE 5G راه اندازی شد، نقدهای کمتر مطلوبی دریافت کرد – با توجه به این که “عاقبت هرگز به این خوبی نیست.” استقبال ضعیف S21 FE 5G ممکن است سامسونگ را متقاعد کرده باشد که S22 FE را عرضه نکند. با این وجود، به نظر می رسد پرش به S23 FE ارزشش را داشته باشد، زیرا این گوشی دارای ویژگی های بسیار عالی است.

اولین چیزی که در مورد Galaxy S23 FE متوجه خواهید شد، صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Dynamic 2X AMOLED با حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. صفحه نمایش S23 FE تصاویری پر جنب و جوش و واضح و رنگ ها را به نمایش می گذارد. نمایشگر Galaxy S23 FE بزرگتر از صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی است گلکسی اس ۲۳ و کوچکتر از ۶٫۶ اینچی است گلکسی اس ۲۳ پلاس.

سری آیفون پرو سال‌هاست که دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. متأسفانه نمی توان همین را برای آیفون های معمولی گفت. مانند نسل های قبلی خود، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در فرکانس ۶۰ هرتز گیر کرده اند. بنابراین بله، این کاربر اپل را تحت تأثیر قرار دهید.

این کاربر اپل را تحت تأثیر قرار دهید.

من همیشه طیف گسترده ای از گزینه های رنگ موجود در دستگاه های اندرویدی، به ویژه آنهایی که توسط سامسونگ ساخته شده اند را تحسین کرده ام. برخلاف اپل که معمولاً انتخاب رنگ محافظه‌کارانه‌ای را برای آیفون‌های خود ارائه می‌کند، سامسونگ به طور مداوم گزینه‌های پر جنب و جوش و جذاب‌تری را ارائه می‌کند.

گرایش های دیجیتال

به عنوان مثال، Galaxy S23 FE در برخی از رنگ‌های بسیار عالی عرضه می‌شود. به غیر از گرافیت و کرم معمولی، می‌توانید گوشی را در رنگ‌های نعنایی، بنفش (رنگ واحد بررسی من) و منحصراً از طریق Samsung.com، نارنگی و نیلی خریداری کنید. مطمئناً، مانند بسیاری از مردم، احتمالاً به محض خرید، یک قاب گوشی هوشمند جدید خود را می‌زنید. صرف نظر از این، خوب است بدانید که چیزی منحصر به فرد در داخل وجود دارد!

فقط به S23 FE بنفش نگاه کنید. چشمگیر است، اینطور نیست؟

برایان ام ولف / گرایش های دیجیتال

این ما را به تراشه S23 FE می رساند. این شامل یک تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 در ایالات متحده است، در مقایسه با تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 که در مدل های دیگر S23 یافت می شود. (تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در S23 FE در مناطق دیگر وجود دارد.)

تصمیم سامسونگ برای استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در مقابل نسل ۲ در اس ۲۳ FE بدون شک برخی از نظرات را تغییر خواهد داد. دومی بسیار برتر است. این احتمالاً یکی از حوزه‌هایی است که شرکت نباید در آن کوتاه بیاید، زیرا در درجه اول شناخته شده است که اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با استفاده بیش از حد گرم می‌شود.

در طول استفاده من از Galaxy S23 FE، هنگام انجام کارهای روزمره با هیچ مشکل قابل توجهی در عملکرد مواجه نشدم. وظایفی مانند چک کردن ایمیل‌ها، ارسال پیام‌های متنی، باز کردن چندین تب در Google Chrome، تماشای ویدیوها در YouTube و اجرای بازی‌های اولیه دانلود شده از Google Play را به‌طور یکپارچه انجام می‌دهد.

توشار مهتا / گرایش های دیجیتال

با نگاهی به دوربین های موجود در S23 FE، شایان ذکر است که این تلفن دارای یک تنظیم دوربین سه گانه در پشت است، همانطور که برای تلفن های سامسونگ معمول است. این شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است. در جلو، یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت وجود دارد. من زمان زیادی را صرف عکس گرفتن با واحد بررسی خود نکردم، زیرا می دانستم که داور ما این کار را انجام خواهد داد. تمرکز من بر این بود که ببینم سامسونگ در این قیمت چه چیزی ارائه می کند.

هنگامی که مشخصات دوربین S23 FE را با مشخصات دوربین مقایسه می کنیم آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس، شایان ذکر است که مشخصات S23 FE کمی بهتر است. آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس دارای سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسلی TrueDepth هستند.

به طرز شگفت انگیزی، سامسونگ تصمیم گرفت نه برای اضافه کردن قابلیت‌های فوکوس خودکار مانند مواردی که در تلفن‌های گران‌تر – و همچنین در آیفون‌ها وجود دارد.

جایی که سامسونگ می تواند پیشرفت کند

برایان ام ولف / گرایش های دیجیتال

من هیچ شکایت قابل توجهی در مورد Samsung Galaxy S23 FE ندارم، اما برخی از مناطق باعث توقف من شدند.

اول اینکه قاب ها در مقایسه با سایر مدل های S23 کمی ضخیم تر هستند. این دستگاه دارای یک نسخه قدیمی از محافظ گوریلا گلس است، به این معنی که نمایشگر ممکن است در طول زمان کمتر محافظت شود.

با این حال، تصمیم سامسونگ برای استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این مدل ممکن است مهمترین نقطه ضعف باشد. این تراشه تقریباً دو نسل قدمت دارد و در حالی که من در انجام کارهای روزمره با هیچ مشکلی در عملکرد مواجه نشدم، شایان ذکر است که این تراشه به تولید گرمای بیش از حد در موقعیت‌های مالیات بیش از حد معروف است. اگر قصد دارید از تلفن خود برای تماشای ویدیوهای ۴K زیاد و بیشتر از بازی های معمولی استفاده کنید، به جای دیگری نگاه کنید.

حکم یک طرفدار اپل

برایان ام ولف / گرایش های دیجیتال

چیزهای زیادی در مورد S23 FE وجود دارد که با صفحه نمایش روشن، انتخاب رنگ های منحصر به فرد، و عمدتاً مشخصات دوربین خوب شروع می شود. از کیفیت ساخت گوشی هم راضی بودم. با این حال، من احتمالاً از چیپست قدیمی تر آن با استفاده طولانی مدت آزار خواهم داد. و سپس سیستم عامل وجود دارد.

من برای همیشه از آیفون استفاده می کنم و به iOS عادت کرده ام. از طرفی اندروید صرف نظر از ورژنش به نظرم نمیاد. استفاده از آن بسیار چالش برانگیزتر است، فاقد همان سطح لذت است، و فروشگاه Google Play بیشتر شبیه غرب وحشی است. اندروید دلیل کافی برای این است که من هرگز به تغییر از آیفون فکر نمی‌کنم، حتی اگر برای بسیاری از افرادی که اندروید را به iOS انتخاب می‌کنند، جذابیت داشته باشم.

نتیجه نهایی من این است: اگر در حال حاضر از یک تلفن اندرویدی و برنامه ریزی برای ارتقا، توصیه می کنم S23 FE را در نظر بگیرید. اگرچه برخی از ویژگی‌های فانتزی موجود در سایر مدل‌های S23 را ندارد، اما شامل تمام قابلیت‌های ضروری است و قیمت پایین‌تری دارد که آن را بسیار عالی می‌کند. اگر مانند من وفادار آیفون باشید، نظر شما را در مورد اندروید تغییر نخواهد داد، اما برای بقیه، این یک پیکاپ مناسب است.

توصیه های سردبیران







با این حال، من علاقه مند بودم بدانم که آیا S23 FE به اندازه کافی ویژگی دارد که در انجام کارهای روزمره مانند چک کردن ایمیل، برقراری تماس تلفنی، گشت و گذار در وب، تماشای چند ویدیو و غیره مشکلی نداشته باشم. S23 FE نگه دارید؟ خیلی خوب، اگرچه یک چیز مهم وجود دارد که آن را برای من متوقف کرده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/samsung-galaxy-s23-fe-android-phone-replace-my-iphone/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *