آیفون خود را با کمتر از ۷۰ دلار در والمارت به یک کنسول بازی تبدیل کنید

۳۰ دلار پس انداز کنید: دریافت کنید کنترلر بازی آیفون Backbone One (رعد و برق) فقط ۶۹ دلار، که از قیمت معمولی ۹۹ دلار کمتر است. یعنی ۳۰ درصد تخفیف


آماده است یا نه فروش جمعه سیاه اینجاست. که همچنین به این معنی است که زمان شروع مشکلات سفر تعطیلات در سال است. اگر امسال مانند چند سال گذشته ثابت شود، سفر کند خواهد بود و با سردرد اجتناب ناپذیری همراه خواهد بود. اما می توانید با تبدیل آیفون خود به یک حواس پرتی، صف های طولانی را نادیده بگیرید.

از ظهر ET در ۲۲ نوامبر، والمارت قیمت را کاهش می دهد کنترلر بازی آیفون Backbone One به تنها ۶۹ دلار، از قیمت معمولی آن ۹۹ دلار کاهش یافته است. این یک پس انداز ۳۰ دلاری است. به خاطر داشته باشید که این معامله فقط با آیفون هایی که از شارژر لایتنینگ استفاده می کنند سازگار است، بنابراین باید از سری آیفون ۱۴ تا آیفون ۶ استفاده کنید.

فروش جمعه سیاه Walmart برای اعضای Walmart+ در ظهر ET در حالی که غیرعضوها تا ساعت ۳ بعدازظهر قفل هستند عضویت Walmart+ هزینه ۱۲٫۹۵ دلار در ماه ۹۸ دلار سالانه است و به شما امکان دسترسی زودهنگام به فروش هایی مانند این و همچنین تحویل و حمل و نقل رایگان را می دهد.

Backbone One آیفون شما را از یک دستگاه Doomscrolling که متون مخوف از رئیس شما را نیز دریافت می کند به یک کنسول بازی موبایل تبدیل می کند. بسیار لذت بخش تر، درست است؟ کافی است آیفون خود را ببندید و هر بازی یا سرویس iOS که با کنترلرها کار می کند را اجرا کنید. طراحی جمع و جور آن را راحت برای سفر می کند در حالی که انگشتان شست، پد D و دکمه ها بسیار پاسخگو هستند، بنابراین شما وسوسه نمی شوید که دست از خشم بکشید.

این قرارداد همچنین با یک ماه رایگان Xbox Game Pass Ultimate در صورت عضویت جدید، و سه ماه رایگان Apple Arcade، به شرطی که برای اولین بار مشترک آزمایشی رایگان باشید، ارائه می‌شود. به لطف این آزمایش‌های رایگان، در تعطیلات سرگرم بازی‌های سرگرمی خواهید بود.

اگر اغلب آرزو می کنید که بتوانید در حالی که در خانه روی کاناپه نیستید، بازی کنید، این معامله به شما یک گزینه بازی موبایلی را می دهد که مطمئناً به شما در حفظ عاقل در طول فصل تعطیلات کمک می کند.


منبع: https://mashable.com/article/nov-22-backbone-one-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *