آی‌پد نسل نهم اپل در معاملات جمعه سیاه اولیه به پایین‌ترین قیمت ۲۳۰ دلاری سقوط کرد

ما فقط چند روزه بیرون هستیم جمعه سیاه، و فروش ادامه پیدا می کند. آخرین معامله ای که ارزش بررسی را دارد به واسطه قیمت پایین بی سابقه ای جدید ارائه می شود آی پد نسل نهم اپل. دستگاه ۶۴ گیگابایتی در حال حاضر با قیمت ۲۳۰ دلار در دسترس است که از ۳۲۹ دلار کاهش یافته است – ۳۰ درصد تخفیف.

نسل نهم اپل آی‌پد یک گزینه عالی است اگر می‌خواهید یک آی‌پد ساده و با عملکرد خوب داشته باشید که هر کاری را که نیاز دارید انجام دهد. این ارزان‌ترین گزینه در بازار است (حتی در حال حاضر بیشتر از آن)، که ما آن را به این نام می‌گذاریم بهترین آیپد اقتصادی برای سال ۲۰۲۳. اولین بار در سال ۲۰۲۱ روی صحنه آمد. گرفتن ۸۶ در بررسی ما به لطف به روز رسانی هایی مانند تراشه A13 Bionic اپل و دو برابر شدن فضای ذخیره سازی آن با همان قیمت.

iPad 2021 اپل همچنین دارای فناوری True Tone است که رنگ را بر اساس نور محیط اتاق تغییر می‌دهد و دارای دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسلی است. بعلاوه، در هنگام تماشای ویدیو، پخش موسیقی یا اینترنت تا ۱۰ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. از نظر لوازم جانبی، با مداد اپل نسل اول سازگار است. اگر کمی ارتقا می خواهید، آی پد نسل دهم اپل همچنین به فروش می رسد و با ۲۲ درصد تخفیف، قیمت آن از ۴۴۹ دلار به ۳۴۹ دلار کاهش می یابد.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-9th-gen-ipad-falls-to-a-new-low-of-230-in-early-black-friday-deal-104050480 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/apples-9th-gen-ipad-falls-to-a-new-low-of-230-in-early-black-friday-deal-104050480.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *