ابزار جدید هوش مصنوعی متا به شما این امکان را می دهد که یک سگ را به هر تصویر اضافه کنید

متا ابزارهای آینده مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می دهند هر تصویر را به روش های بسیار جالب ویرایش کنید.

مدیرعامل این شرکت، مارک زاکربرگ، برخی از قابلیت های آینده Emu (Expressive Media Universe) را به اشتراک گذاشت. مدل پایه تولید تصویر متا در سپتامبر فاش شد.

اولین ابزار اعلام شده Emu Edit است که می تواند “دقیقاً تصاویر را بر اساس ورودی های متن تغییر دهد.” به عنوان مثال، می توانید یک سگ را به یک تصویر موجود اضافه کنید، یک فرد را از یک تصویر حذف کنید، یک سگ را به پاندا تبدیل کنید یا پس زمینه تصویر را تغییر دهید.

Emu Video می تواند ویدیوهای “با کیفیت بالا” را بر اساس پیام های متنی تولید کند. مثال زاکربرگ نشان می دهد که چگونه می توان تصویر یک پاندا را به ویدیو تبدیل کرد. سایر جنبه‌های تصویر، از جمله سبک و تنظیمات آن، نیز قابل تغییر هستند.

زاکربرگ ادعا می کند که این شرکت “در حال کار بر روی ادغام این قابلیت های ویرایش خلاقانه در فیلم ها و عکس های فیس بوک و اینستاگرام است.”

نسخه نمایشی قابل توجه است، اگرچه این اولین بار نیست که ابزارهای هوش مصنوعی را با قابلیت های مشابه می بینیم. مثلا، ویرایشگر جادویی گوگلدر ماه مه اعلام شد، می تواند جنبه های مختلف یک عکس را نیز تغییر دهد.

در یک پست وبلاگمتا این ابزارهای آینده را با جزئیات بیشتری توضیح داد. این شرکت ادعا می کند که یکی از مزایای Emu Edit این است که می تواند دقیقاً دستورالعمل ها را دنبال کند، به این معنی که می توانید یک قسمت خاص از تصویر را تغییر دهید در حالی که بقیه تصویر ثابت می ماند. در مورد Emu Video، این شرکت ادعا می‌کند که رویکردی که استفاده می‌کند، ویدیوهایی با کیفیت بالاتر و وفادارتر به دستور متنی نسبت به سایر ابزارهای هوش مصنوعی تولید می‌کند.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که Emu Video و Emu Edit “مطمئناً جایگزینی برای هنرمندان و انیماتورهای حرفه ای نیستند”، اگرچه به جزئیات در مورد نحوه برنامه ریزی برای محافظت از این گروه ها در برابر آنها اشاره نمی کند. تجاوز هوش مصنوعی به چمن آنها.

موضوعات
هوش مصنوعی
متا


منبع: https://mashable.com/article/meta-ai-tools-emu

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *