ابزار هوش مصنوعی نسل جدید میم های محبوب را به ویدیو تبدیل می کند – در اینجا ۶ مورد برتر ما آورده شده است

استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل میم ها به GIF اکنون یک چیز است، که احتمالاً مزخرف ترین عبارتی است که امروز می خوانید.

به لطف Stable Video Diffusion (SVD) و سایر ابزارهای ویدیویی هوش مصنوعی، میم ها – تصویری از واقعیت که از بافت بیرون کشیده شده است – با تفسیر هوش مصنوعی از رویدادها بیشتر از واقعیت حذف می شوند.

SVD چیست و چه کاری می تواند انجام دهد؟

هفته گذشته، هوش مصنوعی پایداری منتشر شد انتشار ویدئوی پایدار، یک مدل پایه تصویر به ویدیو. SVD بر اساس مدل تولید تصویر هوش مصنوعی خود می تواند تصاویر را به کلیپ های متحرک کوتاه تبدیل کند. به طور طبیعی، سه مورد اول اینترنت قرار بود SVD را روی میم ها اعمال کنند. نتیجه نهایی یک گیف-مم-تبدیل شده با هوش مصنوعی است که به طور موثر محتوای ویروسی را به چندجهانی مبتنی بر هوش مصنوعی خود تقسیم می کند.

قبل از اینکه Stability AI Stable Video Diffusion را منتشر کند، ابزارهای ویدیویی مولد هوش مصنوعی وجود داشت. باند دارای ابزارهای تبدیل متن به ویدیو و ویدیو به ویدیو است، اما گزینه های رایگان آن محدود است و برای دسترسی به ابزارها و اعتبارات بیشتر باید برای اشتراک پولی ثبت نام کنید. همچنین وجود دارد پیکا، یک پلتفرم ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی که روز سه شنبه با لیست انتظار برای ثبت نام راه اندازی شد. اما Stable AI’s Stable Video Diffusion برای استفاده رایگان است و از طریق آن به صورت منبع باز قابل دسترسی است مخزن GitHub.

کاربران از زنده کردن میم‌های مورد علاقه خود لذت می‌برند، در حالی که به طور همزمان باعث می‌شوند ما واقعیت را زیر سوال ببریم. در اینجا خلاصه ای از موارد موفق تر ساخته شده با SVD یا ابزارهای دیگر مانند Runway آورده شده است.

۱٫ میم مورد علاقه همه در انکار بسیار احشایی تر است

۲٫ به نوعی میم دختر فاجعه حتی بدتر می شود

۳٫ میم چشم کناری کودک اوگاندا واقعا زنده می شود

۴٫ دختر از میم دوست پسر پریشان بالاخره واکنش نشان می دهد (و همچنین در طول راه یک ژاکت کش باف پشمی می گیرد)

۵٫ می توانید یک کلیپ از نسخه اصلی بگیرید ویلی ونکا و کارخانه شکلات سازی فیلم، یا می توانید از هوش مصنوعی برای متحرک سازی عکس استفاده کنید

۶٫ بعلاوه، Stable Video Diffusion متن را حفظ می کند و انیمیشن میم را به سطح بعدی می برد

هوش مصنوعی پایداری به صراحت بیان می کند که استفاده از مدل SVD آن تنها برای اهداف تحقیقاتی قابل استفاده است و نه برای کاربردهای تجاری، که محافظت تولید ویدیو با استفاده از محتوای موجود از موضوع مبهم به طور فزاینده هوش مصنوعی و قوانین نقض حق چاپ.


منبع: https://mashable.com/article/gen-ai-tool-transforms-your-favorite-memes-into-videos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *