ارزان‌ترین موتورسیکلت‌ها از هر برند بزرگ، از بدترین تا بهترین رتبه‌بندی شده‌اند

ارزان‌ترین موتورسیکلت‌ها از هر برند بزرگ، از بدترین تا بهترین رتبه‌بندی شده‌اند

BMW Motorrad برندی است که بیشتر با دوچرخه‌های ورزشی، توری و ماجراجویی با حجم زیاد مرتبط است تا دوچرخه‌های خیابانی با ظرفیت کم. با این حال، ظاهراً نمی‌توانست بازار پرسود آسیایی این خودروهای زیرک را نادیده بگیرد و با شرکت هندی تی‌وی‌اس موتور برای تولید BMW G310R همکاری کرد.

در حالی که افراد ناب ممکن است این ازدواج راحت را رد کنند، بسیار منطقی است که ب ام و باید به دنبال رقابت با خودروهایی مانند ۳۹۰ Duke (که در آسیا نیز تولید می شود) باشد، اگر بخواهد از روند اخیر برای خودروهای کوچک عقب نماند. موتور سیکلت های جابه جایی G310R یک استدلال قانع‌کننده برای این موضوع به‌عنوان دوچرخه‌ای سبک وزن و مقرون‌به‌صرفه مطرح می‌کند که ریشه‌های اروپایی و تخصص BMW را پشت سر خود دارد.

ویژگی‌ها تقریباً مشابه KTM 390 Duke است که به وضوح نزدیک‌ترین رقیب G310R است، اگرچه حجم موتور آن به طور قطعی کمتر از ۳۱۳cc است. این خودرو مانند همتای اتریشی خود دارای موتور تک سیلندر چهار زمانه، ترمزهای دیسکی تک جلو و عقب با ABS و حالتی اسپورت است که در عملکرد سوار با سیم و کلاچ دمپایی نشان می دهد.

با کمتر از ۵۰۰۰ دلار، BMW G310R شما را با کیفیت ساخت BMW، با قطعات ممتاز، تناسب و پایان پذیرایی می کند. در حالی که KTM Duke 390 ممکن است از نظر قدرت از آن پیشی بگیرد، اما تا آنجا که به ارزش پول مربوط می شود، BMW انتخاب بهتری است.


منبع: https://www.slashgear.com/1388272/cheapest-motorcycle-every-major-brand-ranked-worst-best/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *