از آیپد مینی بعدی در سال ۲۰۲۴ چه انتظاری باید داشت

بیش از ۸۰۰ روز از آخرین باری که اپل آیپد مینی را به روز کرد، می گذرد راهنمای خرید MacRumors. خوشبختانه، شایعه شده است که یک آیپد مینی جدید در سال آینده عرضه خواهد شد و ما آنچه را که باید از این دستگاه انتظار داشته باشیم در زیر توضیح داده ایم.

از آیپد مینی بعدی در سال ۲۰۲۴ چه انتظاری باید داشت
اپل آی‌پد مینی کنونی را در سپتامبر ۲۰۲۱ عرضه کرد، با ویژگی‌های جدید در آن زمان از جمله نمایشگر بزرگ‌تر ۸٫۳ اینچی، درگاه USB-C، دکمه پاور Touch ID، تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از ۵G در مدل‌های سلولی، ۱۲ دوربین پشتی مگاپیکسلی با پشتیبانی سنتر استیج، سازگاری با نسل دوم Apple Pencil و موارد دیگر.

راه اندازی زمان بندی

اپل قصد دارد تولید انبوه نسل هفتم آی‌پد مینی را در مقطعی آغاز کند در نیمه دوم سال ۲۰۲۴به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین، به این معنی که این دستگاه در ماه جولای یا بعد از آن تولید خواهد شد. اپل به ندرت محصولات جدیدی را در ماه ژوئیه یا آگوست معرفی می کند، بنابراین آیپد مینی بعدی به احتمال زیاد در سپتامبر یا اکتبر سال آینده بر اساس بازه زمانی تولید شایعات رونمایی خواهد شد.

ویژگی های مورد انتظار

  • به عنوان بخشی از یک برآمدگی معمولی مشخصات، آی‌پد مینی بعدی احتمالاً به سریع‌تر مجهز خواهد شد تراشه A16 Bionic حداقل
  • دوربین های جلو و عقب ارتقا یافته است هستند شایعه شده برای آیپد مینی جدید مدل فعلی دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت با دیافراگم ƒ/۱٫۸ و یک دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسلی Ultra Wide با دیافراگم ƒ/۲٫۴ است.
  • گزینه های رنگی جدید هستند شایعه شده برای آیپد مینی جدید مدل فعلی در رنگ‌های خاکستری فضایی، نور ستاره، صورتی و بنفش موجود است.
  • این احتمال وجود دارد که آیپد مینی بعدی پشتیبانی کند Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳، امکان سرعت بیشتر Wi-Fi با روتر پشتیبانی شده و بهبود اتصال بلوتوث. اپل قبلاً پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۳ را به آخرین مدل‌های iPad Pro، iPhone 15 Pro و اکثر مک‌های جدید اضافه کرده است.
  • آیپد مینی جدید است شایعه شده برای داشتن یک مجموعه صفحه چرخان به کاهش اثر “ژله اسکرول” پاره شدن صفحه نمایش در جهت عمودی. این جلوه بصری می‌تواند باعث شود که متن یا تصاویر در یک طرف صفحه به دلیل عدم تطابق در نرخ‌های تازه‌سازی به سمت پایین متمایل شوند.

ما را بخوانید جمع بندی آیپد مینی برای جزئیات بیشتر

جمع بندی های مرتبط: آیپد مینی
راهنمای خریدار: iPad Mini (احتیاط)
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/24/what-to-expect-from-the-next-ipad-mini/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *