از به روز رسانی Apple Pencil 3 چه انتظاری داریم؟

شایعه شده است که اپل در حال معرفی یک محصول جدید است مداد سیب به محض فردا، بنابراین با اعلام احتمالی در افق، فکر کردیم که لیستی از ویژگی هایی را که گفته می شود در به روز رسانی بعدی ارائه می شود جمع آوری کنیم.

از به روز رسانی Apple Pencil 3 چه انتظاری داریم؟

شایعات فعلی

در حالی که چندین ماه است که در مورد نسل سوم اپل پنسل می شنویم، همین آخر هفته بود که سایت ژاپنی مک اوتاکارا گفت این مدل جدید است قرار است به زودی راه اندازی شود.

این شایعه در پاسخ به وجود آمد به شایعه ای دیگر در مورد iPad های جدید ظاهراً اپل برای این هفته جلسات توجیهی رسانه ای با برخی از یوتیوبرها برنامه ریزی کرده است و گفته می شود که این جلسات بر روی آی پد. اطلاعات دقیق تری فاش نشده است، بنابراین مشخص نیست که آیا ما می خواهیم آیپد، آی پد و یک اپل پنسل یا فقط یک قلم اپل داشته باشیم.

آنچه واضح به نظر می رسد این است که نوعی اعلامیه فردا از طریق بیانیه مطبوعاتی اتفاق می افتد.

نکات مغناطیسی

گفته می شود که Apple Pencil 3 دارد نوک مغناطیسی قابل تعویض که برای فعالیت های مختلف مانند طراحی، طراحی و نوشتن هستند. اپل می تواند با نوک هایی با ضخامت ها و اشکال مختلف همراه شود.

به عنوان مثال، یک نوک نازک برای نوشتن ایده‌آل خواهد بود، اما کسانی که در حال طراحی و طراحی هستند ممکن است گزینه‌ای را برای چیزی ضخیم‌تر یا نوک به شکل دیگری انتخاب کنند.

ماجین بو، افشاگری که این شایعه را به اشتراک گذاشت، گفت که از نوک‌ها برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود، اما این احتمال نیز وجود دارد که نوک‌ها یکسان باشند، اما به صورت مغناطیسی قابل جدا شدن هستند تا تعویض آن‌ها در هنگام فرسودگی آسان‌تر شود.

تغییرات طراحی

در سال ۲۰۲۱، نسل سوم مداد اپل با طول کوتاه تر و روکش براق و گرد به بیرون درز پیدا کرد، اما مشخص نیست که آیا این تصویر دقیقی از نسل سوم مداد اپل برنامه ریزی شده با توجه به طولانی بودن آن است یا خیر. پیش

با این حال، آن مدل دارای یک جزء بزرگ‌تر نوک بود که در واقع می‌توانست با نوک‌های مغناطیسی قابل تعویض معنا پیدا کند.

رنگ

شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل Pencil بعدی می تواند باشد موجود در رنگ های سفید و مشکیاما این شایعه به سال ۲۰۲۰ برمی گردد، بنابراین بعید به نظر می رسد در این مقطع زمانی دقیق باشد.

USB-C و ادغام

در حال حاضر، اپل دو عدد مداد اپل را می‌فروشد، مدل نسل اول که با آی‌پد ارزان‌قیمت سازگار است و مدل نسل دوم که با هر چیز دیگری کار می‌کند.

با انتقال به USB-C، به روز رسانی به Apple Pencil منطقی است. اپل می‌تواند یک مدل نسل سومی طراحی کند که با همه آی‌پدها کار می‌کند، از جمله مدل‌های ارزان‌قیمت آینده برای رفع نیاز به دو مداد اپل، یا می‌تواند نسخه جدیدی از Apple Pencil اصلی را طراحی کند که از طریق USB-C شارژ می‌شود. پورت USB-C که قبلاً در iPad ارزان قیمت معرفی شده است.

در حال حاضر، Apple Pencil اصلی دارای کانکتور لایتنینگ است و شارژ آن با iPad ارزان قیمت نیاز به یک آداپتور، یک راه‌اندازی سخت و ناخوشایند دارد.

آیا رفرش آیپد وجود خواهد داشت یا خیر؟

مطابق با بلومبرگ‘s مارک گورمن و تحلیلگر اپل مینگ چی کو، اپل برنامه ای برای معرفی آیپدهای جدید فردا ندارد. لذیذ در آخر هفته گفت که در حالی که جدید است آیپد ایر، آیپد مینیو مدل‌های سطح پایه آی‌پد با تراشه‌های سریع‌تر در دست ساخت هستند، به‌روزرسانی آی‌پد «این ماه اتفاق نخواهد افتاد». کو در سپتامبر گفت اینکه آیپدهای جدید «بعید» در سال ۲۰۲۳ عرضه شوند.

هر دو ۹to5Mac و اخبار سوپرشارژ ادعا کرده اند که اپل این هفته مدل های به روز شده آی پد ایر، آی پد مینی و آیپد پایه را معرفی خواهد کرد.

برای اپل غیرمعمول خواهد بود که بدون معرفی آی پدهای جدید، یک قلم اپل جدید را معرفی کند، اما کو و گورمن اغلب بینش قابل اعتمادی از برنامه های اپل دارند، بنابراین دور از ذهن به نظر نمی رسد. ممکن است شاهد معرفی اپل پنسیل جدید و آی‌پد ارزان قیمت باشیم، زیرا تبلتی است که معمولاً سالانه به‌روزرسانی می‌شود و همچنین تنها تبلتی است که از قلم اپل اصلی استفاده می‌کند.

به روز کردن آی‌پد ارزان‌قیمت به اپل این امکان را می‌دهد تا اپل پنسیل جدیدی را معرفی کند که با تمام مدل‌های آی‌پد کار می‌کند، و خط اپل پنسیل را حذف می‌کند.

اگر آی‌پدهای جدیدی دریافت کنیم، هیچ تغییر طراحی یا ویژگی‌های پر زرق و برقی در کار نیست. همه شایعات تاکنون حاکی از آن است که تنها مشکلات جزئی مشخصات مانند بهبود تراشه در حال انجام است.

به نظر شما کدام منبع درست است؟ آیا فردا آیپد یا اپل پنسل را خواهیم دید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/16/apple-pencil-3-what-to-expect/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *