از صفحه نمایش استودیو بعدی اپل و صفحه نمایش پرو XDR چه انتظاری باید داشت

اپل در حال حاضر دو نمایشگر خارجی از جمله نمایشگر ارائه می دهد نمایش استودیو و نمایشگر حرفه ای XDR. همچنین می فروشد آی مک ۲۴ اینچی برای مشتریانی که یک کامپیوتر رومیزی همه کاره را ترجیح می دهند، اما iMac 27 اینچی بزرگتر در مارس ۲۰۲۲ متوقف شد.

از صفحه نمایش استودیو بعدی اپل و صفحه نمایش پرو XDR چه انتظاری باید داشت
در زیر، شایعات مربوط به نسل بعدی استودیو دیسپلی و مدل های پرو دیسپلی XDR و همچنین آی مک ۳۲ اینچی بالقوه را مرور می کنیم.

نمایش استودیو


اپل استودیو نمایشگر را در مارس ۲۰۲۲ در کنار اولین مک استودیو منتشر کرد. این مانیتور دارای صفحه نمایش LCD 27 اینچی با وضوح ۵K، نرخ تجدید ۶۰ هرتز، رنگ گسترده P3، روشنایی تا ۶۰۰ نیت، دوربین و بلندگوهای داخلی، یک پورت Thunderbolt 3 و سه پورت USB-C است. در ایالات متحده، صفحه نمایش استودیو از ۱۵۹۹ دلار شروع می شود.

هیچ شایعه خاصی در مورد استودیو نمایشگر جدید وجود ندارد. با این حال، در دسامبر ۲۰۲۲، بلومبرگمارک گورمن گفت که اپل بود کار بر روی چندین مانیتور خارجی جدید. او گفت حداقل یکی از این ناظران می تواند به عنوان یک مرکز خانه هوشمند عمل کند در یک حالت کم مصرف، اما مشخص نیست که او به کدام مدل اشاره می کرد. در جولای ۲۰۲۳، گورمن گفت که مانیتورهای نسل بعدی اپل در اولین فرصت در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

وجود داشته است دوباره، دوباره شایعات اپل در حال برنامه ریزی برای نمایشگر خارجی ۲۷ اینچی جدید با نور پس زمینه mini-LED و پشتیبانی از ProMotion است که می تواند تا ۱۲۰ هرتز نرخ تازه سازی را امکان پذیر کند، اما وضعیت این پروژه کاملاً مشخص نیست. در آوریل ۲۰۲۳، مینگ-چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل گفت که نمایشگر اینگونه است برای تولید انبوه در سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است. مشخص نیست که آیا این مانیتور نمایشگر بعدی استودیو خواهد بود یا خیر.

نمایشگر حرفه ای XDR


نمایشگر پیشرفته Pro Display XDR که در دسامبر ۲۰۱۹ در کنار مک پرو به روز شده عرضه شد، دارای صفحه نمایش ۳۲ اینچی با نور پس زمینه LED، وضوح ۶K، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، رنگ گسترده P3، روشنایی تا ۱۶۰۰ نیت، یک Thunderbolt 3 است. پورت و سه پورت USB-C. در ایالات متحده، مانیتور از ۴۹۹۹ دلار شروع می شود، اما پایه اختیاری Pro Stand 999 دلار اضافی قیمت دارد.

گورمن گفت یکی از مانیتورهای خارجی جدیدی که اپل روی آن کار می‌کرد، یک مانیتور بود نسخه به روز شده Pro Display XDR با تراشه سیلیکونی اپل، چیزی که مدل فعلی فاقد آن است. در استودیو نمایشگر، یک تراشه A13 Bionic ویژگی هایی مانند کادربندی دوربین مرکز استیج، صدای فضایی و دستورات صوتی سیری را در اختیار دارد.

در حالی که هنوز هیچ ویژگی دیگری شایعه نشده است، برخی از موارد اضافه شده که مشتریان به آن امیدوار هستند شامل وب کم، بلندگوها و نرخ تازه سازی بالاتر است.

آی مک ۳۲ اینچی


در اکتبر ۲۰۲۳، هم گورمن و هم مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل، گفتند که اپل در حال توسعه iMac 32 اینچی برای در اواخر سال ۲۰۲۴ یا در سال ۲۰۲۵ منتشر می شود. Kuo گفت که صفحه نمایش بزرگتر iMac دارای نور پس زمینه mini-LED خواهد بود.

در نوامبر ۲۰۲۳، اپل اعلام کرد که دارد هیچ برنامه ای برای عرضه یک آی مک ۲۷ اینچی با تراشه سیلیکونی اپل ندارد. برای مشتریانی که خواهان راه اندازی دسکتاپ با صفحه نمایش بزرگ هستند، اپل توصیه می کند نمایشگر استودیو را با مک استودیو یا مک مینی جفت کنید. اپل به صراحت احتمال عرضه یک آی مک ۳۲ اینچی در آینده را رد نکرد.

اپل آی‌مک ۲۴ اینچی را به‌روزرسانی کرد با جدیدترین تراشه M3 خود سال گذشته

انجمن های مرتبط: لوازم جانبی مک


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/10/studio-display-pro-display-xdr-rumors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *