از پرسیدن “دوستت کیست؟” در برنامه های دوستیابی

آیا می خواهید راهی پیدا کنید که فوراً یک غریبه را عصبانی کنید و تضمین کنید که هرگز با شما صحبت نخواهد کرد؟ به آنها بگویید دوستشان دارید.

این رفتار تاسف بار ثابت دائمی است برنامه های دوستیابی. این معادل دیجیتالی است که با یک غریبه فریبنده در یک بار چت می‌کند، فقط برای آن‌ها که به سمت آن خم شوند و زمزمه کنند که فقط به این دلیل با شما صحبت می‌کنند که دوست شما را دوست دارند. مردم در TikTok به طور معمول تجربیات خود را به اشتراک بگذارند از تطبیق با کسی، فقط در مورد دوستش که اتفاقاً در یکی از عکس‌های آن‌ها حضور دارد، سؤال می‌شود مشخصات.

همیشه وقتی افراد تجربیات خود را از این رفتار به اشتراک می گذارند، واکنش ها تقسیم می شود. برخی استدلال خواهند کرد که برای کسی کاملاً خوب است که “شات خود را شلیک کند” و “این یک برنامه دوستیابی است، بالاخره” – اما فقط به این دلیل که این یک برنامه دوستیابی است به این معنی نیست که چیزی پیش نمی رود. دیگران نشان خواهند داد که چنین اقداماتی دلیل اصلی عدم ارسال عکس با دوستانشان است پروفایل های برنامه.

اما آیا واقعاً باید نمایه‌های خود را ویرایش کنیم و بخش‌هایی از زندگی‌مان را پنهان کنیم تا موارد بالقوه ما بتوانند خودشان را کنترل کنند؟ من اینطور فکر نمی کنم. و صادقانه بگویم، اگر فردی اینگونه رفتار کند، ترجیح می‌دهم قبل از اینکه همه چیز بیشتر پیش برود، مرا در گذرگاه هدایت کند.

بیشتر می خواهید داستان های جنسی و دوستیابی در صندوق ورودی شما؟ برای هفته نامه جدید Mashable ثبت نام کنید خبرنامه بعد از تاریکی.

در طول مدتی که در برنامه‌های دوستیابی بودم، پیام‌هایی در مورد دوستانم داشتم. “عکسهای ناز. دوستت کیست؟ ????” “هی، دوستت مجرد است؟” “ببخشید، اما دوست شما مناسب است.”

دوست من زیباست اون مجرد نیست و حتی اگر هم بود، فکر نمی‌کنم بخواهد با کسی قرار بگذارد که بهترین همسرش را در ثانیه‌های شلخته احساس کند.

واقعیت این است که حضور در برنامه ها همیشه سرگرم کننده ترین نیست. بیرون گذاشتن خود در آنجا عملی آسیب پذیر است. دست به دست می شود رد شدنجریحه دار شدن احساسات شما، ناامید شدن، ارواح شدن. گاهی اوقات، شما اعتماد به نفس می تواند کمی لرزش داشته باشد. مشکلات تصویر بدن می توانند سرهای زشت خود را بالا ببرند. ناامنی ها می توانند چهره های ناخواسته خود را نشان دهند.

درست مانند هر تعامل IRL، شما هرگز نمی دانید که شخص دیگری در چه شرایطی قرار دارد یا چه چمدانی را حمل می کند.

به همین دلیل است که نحوه رفتار ما با افراد دیگر در برنامه های دوستیابی بسیار مهم است. درست مانند هر تعامل IRL، شما هرگز نمی دانید که شخص دیگری در چه شرایطی قرار دارد یا چه چمدانی را حمل می کند.

در مورد خودم، احساس “دوست زشت” زخم کهنه ای است که از دوران نوجوانی با خود حمل کرده ام. در عوض دریافت پیام در برنامه های دوستیابی درباره دوستم فقط برای باز کردن دوباره آن زخم مفید است. برای شما، این فقط “حرکت شما” است، اما برای من، یادآوری دردناکی از پویایی های گذشته است که باعث درد عاطفی من شده است. و دقیقاً مثل آن، من دوباره ۱۵ ساله هستم، شماره‌ها را با پسری از پارک اسکیت عوض می‌کنم تا (پس از چندین روز پیامک) متوجه شوم که او فقط به این دلیل با من صحبت می‌کند که دوستم را دوست داشته است.

ممکن است تعجب کنید: چرا فقط عکس خود و دوستتان را حذف نمی کنید؟ خوب، چرا باید مجبور باشم؟

وقت می گذرانیم به طور متفکرانه یک پروفایل دوستیابی ایجاد کنید، انتخاب عکس هایی که تعادل کامل بین زیبا/معتبر/خنده دار/جالب را ایجاد می کنند. ما انگشتان پاهایمان را در حوضچه دوستیابی فرو می‌بریم به این امید که کسی از آنچه می‌بیند خوشش بیاید و می‌خواهد ما را بشناسد، با هدف نهایی یافتن کسی که دوستش داشته باشیم و در عوض ما را دوست داشته باشد.

مشاوره در مورد چگونگی ساخت یک نمایه موفق فراوان است. زیاد سلفی نگیرید. مطمئن شوید که حداقل یک عکس دارید که نشان می دهد دوستان دارید. اما مطمئن شوید که به اندازه کافی عکس انفرادی دارید تا مردم بدانند شما چه کسی هستید. عکس‌های نمایه من با احتیاط تنظیم شده‌اند به این امید که بخش‌هایی از خودم را نشان دهم که می‌خواهم دیگران ببینند – اینکه من زندگی کاملی را در احاطه افرادی که دوستشان دارم، دارم.

اگر بتوانم یک چیز را از کاربران برنامه دوستیابی بپرسم، این است که نحوه رفتار شما با دیگران را در نظر بگیرید. از خود بپرسید که اگر در زندگی واقعی با این شخص ملاقات می کردید، اینگونه رفتار می کردید؟ به این فکر کنید که چه احساسی به شما دست می دهد که در چنین چیزی قرار دارید.

اگر دوست من را دوست دارید، من نیازی به دانستن ندارم. فقط به حرکت ادامه بده اگر مجرد است، او را در برنامه ها پیدا خواهید کرد. تا آن زمان، افکار خود را برای خود نگه دارید.

موضوعات
سکس و روابط


منبع: https://mashable.com/article/coming-onto-friend-dating-app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *