استارفیلد ساخته شد تا “برای مدت طولانی” بازی شود

استارفیلد ساخته شده بود تا برای مدت طولانی بازی شود.

این به گفته خود تاد هاوارد، رئیس بتسدا است که در الف نوت بوک بازی ساز مصاحبه با تد پرایس، مدیر عامل اینسومنیاک، پس از تماشای نحوه تعامل بازیکنان با دیگر بازی‌های RPG Bethesda مانند Skyrim و Fallout، او معتقد است که «مردم می‌خواهند بازی کنند. [games] برای مدت زمان بسیار طولانی”.


STARFIELD Stealth: How To Make It Really *WORK* – STARFIELD XBOX SERIES X STEALTH GAMEPLAY TIPS.

“این یک بازی است که عمدا ساخته شده تا برای مدت طولانی بازی شود. یکی از چیزهایی که ما از بازی های قبلی خود مانند Skyrim، مانند Fallout یاد گرفته ایم، این است که مردم می خواهند آنها را برای مدت طولانی بازی کنند.” گفت. هاوارد، همانطور که توسط VGC.

در همان مصاحبه ای که در کانال یوتیوب آکادمی علوم و هنرهای تعاملی ارسال شد، هاوارد همچنین درباره چگونگی چالش تیم استارفیلد در حین ساختن این ماجراجویی علمی تخیلی بلندپروازانه توضیح داد.

“من فکر می کنم با توسعه دهندگان شروع می شود، باید، درست است؟” هوارد گفت. “فکر می‌کنم با تکنولوژی شروع می‌شود. شما سخت‌افزار جدیدی می‌بینید، می‌خواهید از آن به روش‌های جدید استفاده کنید، به دموهای بازی نگاه می‌کنید، “ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم، می‌توانیم آن را به این شکل ارائه کنیم”.

“فکر می‌کنم مقیاس بازی‌ها باید به عقب برگردم و نگاه کنم. چیزها قبلا چقدر بزرگ بودند؟

نکته‌ای که من متوجه شدم این است که چون بازی‌های بیشتری برای مدت طولانی بازی می‌شوند – آن‌ها «بازی‌های زنده» هستند – توانایی به‌روزرسانی آن‌ها در طول زمان باعث ایجاد بازی‌هایی می‌شود که مردم در حال حاضر بازی می‌کنند و مدت‌هاست که وجود دارند. سال‌ها به‌روزرسانی دریافت کرده‌اند، و این یک انتظار ایجاد می‌کند.”

آیا وسواس زیادی به مینی بازی استارفیلد دارید یا به تمرین بیشتری نیاز دارید؟ سپس من یک خبر خوب دارم – شما هم اکنون می توانید به دلخواه خود از یک دیجی پیک جدید استفاده کنید بازی مرورگر شبیه ساز Digipick.

شبیه‌ساز Digipick به شما امکان می‌دهد هر زمان که می‌خواهید قفل‌های مجازی را از راحتی مرورگر اینترنت خود انتخاب کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/starfield-was-made-to-be-played-for-a-very-long-time

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *