استفن کینگ از ایلان ماسک می‌خواهد تا «X» را به توییتر تغییر دهد

استفان کینگ بار دیگر به طور علنی از ایلان ماسک و نحوه اجرای X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد، صحبت می کند.

کینگ در حال انفجار ماسک برای چیست؟ خود نام “X”.

“این X باید برود” ارسال شده پادشاه در روز پنجشنبه. “#ChangeItBack”

و با “تغییر آن”، کینگ به نام قبلی پلتفرم رسانه های اجتماعی، توییتر، اشاره می کند.

کینگ از زمان تصاحب این پلتفرم در سال گذشته همواره منتقد ماسک بوده است. در واقع، این حتی اولین بار او نیست مسخره کرد تغییر نام ماسک با این حال، این بار کینگ به طور خاص از ماسک می‌خواهد تا نام را دوباره تغییر دهد.

با این حال، برخلاف بسیاری از منتقدان دیگر ماسک، مالک X قبلاً اعلام کرده بود که از طرفداران کینگ و آثارش است. این قبلاً منجر به تبادلات رفت و برگشتی بین این دو در پلتفرم شده است.

به نظر می رسد که سخنان کینگ برای ماسک وزنی دارد، همانطور که قبلاً انجام می داد چانه زد با King به طور عمومی در پلت فرم به عنوان قیمت منصفانه برای X Premium، سرویس اشتراک پولی که در آن زمان به عنوان توییتر آبی. ماسک پس از پیشنهاد یک عدد بیشتر، قیمت ماهانه ۸ دلار را به عنوان پیشنهاد متقابل به کینگ پیشنهاد داد. پادشاه تمسخر کرد در این ایده که اصلاً برای نشان تأیید آبی پرداخت شود، که باعث شد ماسک یک اشتراک کاملاً رایگان توییتر آبی را به نویسنده هدیه دهد.

بدیهی است که ماسک به دلیل این درخواست از سوی کینگ، نظر خود را در مورد نام “X” تغییر نخواهد داد. با این حال، شاید ماسک پاسخ دهد و مانند دفعه قبل به کینگ پیشنهاد متقابل بدهد. شاید کینگ، و فقط کینگ، بتواند او را حفظ کند twitter.com URL نمایه اگر و زمانی که ماسک تا به حال در اطراف قرار گیرد تا در نهایت سایت را به آن منتقل کند X.com نام دامنه به طور کامل؟


منبع: https://mashable.com/article/stephen-king-elon-musk-x-twitter-change-it-back

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *