استودیوی Baldur’s Gate 3 توصیه می‌کند هم‌اکنون ایکس‌باکس خود را به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید تا از خرابی‌ها جلوگیری کنید.

Larian توسعه دهنده Baldur’s Gate 3 گفته است که بازیکنان Xbox باید به صورت دستی کنسول های خود را برای مقابله با مواردی که خرابی های بازی باعث ناپدید شدن فایل های ذخیره شده می شود، به روز کنند.

لاریان این خبر را امروز از طریق a پست در X، سابقا توییتر، که در آن استودیو گفت که همچنین به‌روزرسانی زنده کوچکی را برای Baldur’s Gate 3 در ایکس‌باکس ارائه کرده است که حاوی «اصلاحات پایداری» است.

لاریان ادامه داد: «ما از ناپدید شدن سیوها پس از تصادف آگاه هستیم. “یک به روز رسانی از Xbox برای کمک به برخی از این مشکلات موجود است، لطفاً به صورت دستی Xbox خود را از طریق منوی سیستم به روز کنید.”

راهنمای مبتدیان برای چند کلاسه در Baldur’s Gate 3 – با هر کلاس توضیح داده شده است.در یوتیوب تماشا کنید

مشخص نیست دلیل این خرابی های بازی چیست – یا اینکه چرا فایل های ذخیره شده تحت تأثیر قرار می گیرند. این واقعیت که به نظر می رسد خود ایکس باکس یک به روز رسانی زنده سیستم را برای کمک به این مشکل ایجاد کرده است، جالب است – و شاید نشان دهنده اهمیت Baldur’s Gate 3 برای کنسول باشد.

Baldur’s Gate 3 بالاخره هفته گذشته برای Xbox Series X/S عرضه شدبعد از مدت ها انتظار و بدون حالت تقسیم صفحه بازی در سری S موجود است.

Baldur’s Gate 3 از زمان عرضه اولیه خود به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت کرده است پایانی کاملاً جدید برای گره زدن داستانو همچنین حالت permadeath.

برای اطلاعات بیشتر درباره Baldur’s Gate 3، بررسی کنید ماجراجویی های مداوم برتی به عنوان یک شخصیت شیطانی بسیار وحشتناک.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-studio-recommends-manually-updating-your-xbox-now-to-stop-crashes-killing-saves

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *