اسپیکر Sonos Five امروز فقط برای Cyber ​​Monday 20 درصد تخفیف دارد

سایبر دوشنبه به همان اندازه زمان خوبی برای عکس گرفتن است یک اسپیکر هوشمند (یا دو یا سه) برای ایجاد تنظیمات صوتی خانگی خود، و در اینجا چند خبر خوشایند برای کسانی است که در مورد خرید قوی ترین مدل Sonos تردید دارند. Sonos Five برای Cyber ​​Monday 20 درصد تخفیف دارد. اسپیکر هوشمند دارد از ۵۴۹ دلار به ۴۳۹ دلار کاهش یافت. این یک معامله فقط یک روزه است، بنابراین اگر علاقه دارید باید سریع عمل کنید.

ما فکر می کنیم Sonos Five است بهترین اسپیکر هوشمند برای عاشقان موسیقی. در حقیقت، این اسپیکر بیشتر یک بلندگوی متصل است تا یک بلندگوی هوشمند، زیرا دستیار صوتی داخلی ندارد. اگر از قبل اسپیکرهای Sonos دیگری دارید یا مشکلی ندارید که Echo Dot یا Nest Mini را راه‌اندازی کنید تا بتوانید پنج را با الکسا یا Google Assistant کنترل کنید، مشکل چندانی نخواهد بود.

Sonos Five بالاترین کیفیت صدا را در بین هر دستگاهی در جمع آوری ما ارائه می دهد بهترین بلندگوهای هوشمند. مطمئناً از هر مدل دیگر Sonos به نظر می رسد. Sonos Five صدا را با باس، وضوح و جداسازی استریو بیشتر از بسیاری از بلندگوهای هوشمند دیگر پخش می کند. اگر می‌توانید آن را بچرخانید، توصیه می‌کنیم دو دستگاه را بردارید و آنها را در یک تنظیم استریو برای پخش موسیقی بهتر جفت کنید.

افرادی که تمایلی به پرداخت این مقدار پول بر روی یک دستگاه Sonos ندارند، ممکن است از دانستن این موضوع خوشحال شوند که بسیاری از دستگاه های دیگر این شرکت بلندگوها و ساندبارها نیز به فروش می رسند تا پایان آبان ۲۷٫ دستگاه های سینمای خانگی سونوس هستند تا ۲۰ درصد تخفیف، در حالی که می توانید تا ۲۵ درصد در بلندگوهای قابل حمل صرفه جویی کنید. بیشتر محصولات به طور یکپارچه با هم جفت می شوند، بنابراین می توانید برای مثال، دو بلندگو Era 100 را راه اندازی کنید (۵۰ دلار تخفیف در ۱۹۹ دلار(به عنوان محیطی برای نسل دوم Sonos Beam)100 دلار تخفیف در ۳۹۹ دلار) برای یک سیستم سینمای خانگی عالی.

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-sonos-five-speaker-is-20-percent-off-today-only-for-cyber-monday-140059880.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-sonos-five-speaker-is-20-percent-off-today-only-for-cyber-monday-140059880.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *