اعضای ChatGPT Plus می توانند فایل ها را در آخرین نسخه بتا آپلود و تجزیه و تحلیل کنند

اعضای ChatGPT Plus همچنین می‌توانند از حالت‌هایی مانند Browse with Bing بدون تغییر دستی استفاده کنند و به ربات چت اجازه دهند تصمیم بگیرد که چه زمانی از آنها استفاده کند.

OpenAI در حال حاضر ویژگی‌های بتا جدیدی را برای اعضای ChatGPT Plus ارائه می‌کند. مشترکین دارند گزارش داد که به روز رسانی شامل قابلیت آپلود فایل ها و کار با آنها و همچنین پشتیبانی چند وجهی است. اساساً، کاربران مجبور نیستند حالت‌هایی مانند Browse with Bing را از منوی کرکره‌ای GPT-4 انتخاب کنند – در عوض بر اساس زمینه، آنچه را که می‌خواهند حدس می‌زنند.

ویژگی های جدید گوشه ای از ویژگی های دفتر ارائه شده توسط آن را به ارمغان می آورد ChatGPT Enterprise برای اشتراک ربات چت انفرادی مستقل برنامه ریزی کنید. به نظر نمی‌رسد که من به‌روزرسانی چندوجهی را در پلن پلاس خودم نداشته باشم، اما توانستم ویژگی تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته را آزمایش کنم، که به نظر می‌رسد طبق انتظار عمل می‌کند. هنگامی که فایل به ChatGPT تغذیه می‌شود، چند لحظه طول می‌کشد تا فایل برای کار با آن آماده شود، و سپس ربات چت می‌تواند کارهایی مانند خلاصه کردن داده‌ها، پاسخ به سؤالات یا تولید تجسم داده‌ها را بر اساس درخواست‌ها انجام دهد.

چت بات فقط به فایل های متنی محدود نمی شود. در Threads، یک کاربر اسکرین شات های ارسال شده از مکالمه ای که در آن آنها تصویری از یک capybara را آپلود کردند و از ChatGPT خواستند که از طریق DALL-E 3 یک تصویر به سبک Pixar بر اساس آن ایجاد کند. آنها سپس مفهوم تصویر اول را با آپلود یک تصویر دیگر – این بار یک اسکیت بورد تند و تیز – تکرار کردند و از آن خواستند آن تصویر را درج کند. به دلایلی، آن را کلاه هم روی آن بگذار?


منبع: https://www.theverge.com/2023/10/29/23937497/chatgpt-plus-new-beta-all-tools-update-pdf-data-analysis

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *