افت ویژگی ژوئن Pixel 12 ویژگی جدید را برای دستگاه های شما به ارمغان می آورد

بهترین بخش هر سه ماهه برای دارندگان Pixel زمانی است که Google به‌روزرسانی بزرگ سه ماهه اندروید خود را نهایی می‌کند، زیرا به این معنی است که ما یک Pixel Feature Drop با اسباب‌بازی‌های جدید برای بازی دریافت خواهیم کرد. نسخه ژوئن Pixel Feature Drop امروز وارد بازار می‌شود و تقریباً ده‌ها مورد از Google وجود دارد، اگرچه قبلاً تعدادی از آنها اعلام شده بود.

برای غواصی، بیایید ابتدا به همه چیزهایی که به گوشی‌ها، تبلت‌ها و تاشوهای پیکسل می‌آیند، از Pixel 6 تا Pixel 8 Pro، Pixel Fold و Pixel Tablet نگاه کنیم.

  • Gemini Nano در حال گسترش به پیکسل ۸ و پیکسل ۸a است برای برخی از پردازش های هوش مصنوعی روی دستگاه. پیش از این، گوگل گفته بود که نانو به دلیل محدودیت سخت افزاری به پیکسل ۸ نمی آید. فقط پس از آن تلنگر چند روز بعد و پیشنهاد می‌کند که به کاربران اجازه دهند آن را به عنوان یک گزینه توسعه‌دهنده با افت ویژگی ژوئن به‌عنوان نوعی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده امتحان کنند. از آنجایی که پیکسل ۸a بسیار شبیه پیکسل ۸ است هم در حال ورود به این پیش نمایش است. برای شروع، گوگل قبلاً اعلام کرده بود که Gemini Nano در این دستگاه‌ها از Summarize در Recorder و Magic Compose در Messages استفاده می‌کند.
  • Summarize in Recorder اکنون می‌تواند نام بلندگوها را شناسایی کرده و شامل شود و همچنین رونوشت ها را به فایل های متنی یا Google Docs صادر کنید. این قابلیت در پیکسل ۸ پرو و ​​همچنین آن گزینه توسعه دهنده جدید برای پیکسل ۸ و پیکسل ۸a موجود است.

افت ویژگی ژوئن Pixel 12 ویژگی جدید را برای دستگاه های شما به ارمغان می آورد

  • پشتیبانی از پورت نمایشگر در پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و ​​پیکسل ۸a ارائه می شودبه کاربران این امکان را می دهد تا تلفن های خود را با کابل USB-C به صفحه نمایش ثانویه متصل کنند. این می تواند برای مصرف محتوا مانند فیلم ها، نمایش ها و اسلایدها مفید باشد.
  • جستجوی معکوس شماره تلفن از طریق پیکسل ۸ و پیکسل فولد به پیکسل ۶ می رسد. این بود قبلاً در ماه آوریل در آزمایش مشاهده شده بود، اما این ایده شگفت انگیز به نظر می رسد. هنگامی که یک شماره ناشناس به گزارش تماس شما برخورد می کند، می توانید چند بار روی آن ضربه بزنید تا جستجو انجام شود که می تواند از مواردی مانند جستجوی Google برای جستجوی شماره و ارائه اطلاعات بیشتر به شما استفاده کند.

  • دستگاه من را پیدا کن، شبکه جدید موقعیت مکانی دستگاه از Google، در واقع دستگاه هایی مانند Pixel 8، Pixel 8 Pro و Pixel 8a را حتی اگر خاموش باشند، پیدا می کند. من احساس می‌کنم این هفته‌ها پیش دیده شده است، اما ظاهراً تا به امروز از طرف گوگل رسمی نشده است.
  • HDR+ در اکثر دستگاه‌های Pixel (Pixel 6 تا Pixel Tablet, Fold, Series 8) اکنون می تواند “به طور خودکار بهترین لحظه از عکس شما را در HDR+ با یک فشار شاتر شناسایی کند، و تضمین می کند که کاربران هر بار عکس های بی نقصی داشته باشند.” مرتب
  • انتخاب دستی لنز بر اساس گفته‌های گوگل که می‌گوید شما می‌توانید هر زمان که بخواهید دوربین خاصی را که می‌خواهید از آن استفاده کنید، به صورت دستی لمس کنید. در حالی که من هنوز این را آزمایش نکرده‌ام، باید فقط کمی متفاوت از انتخاب سطوح بزرگنمایی ساده باشد که سال‌ها انجام داده‌اید. در تصویر بالا (سمت راست) می توانید ببینید که این به چه شکل است.
  • ابزارک Google Home Favorites منتشر شده است، اما شما این را می دانید. این ویجت جدید بود بخشی از کاهش ویژگی اندروید در پایان ماه می. این ویجت کاملاً جدید، کنترل‌های سریع، قابل تنظیم و هوشمند خانه را بر روی صفحه اصلی تلفن و تبلت کاربران ارائه می‌کند.
  • تبلت پیکسل اعلان‌های زنگ در را دریافت می‌کند زمانی که در حالت هاب قرار دارد. حالا، وقتی کسی زنگ خانه شما را به صدا در می آورد، یک عکس فوری از اینکه چه کسی پشت در است دریافت خواهید کرد. باز هم این یک هفته یا بیشتر اعلام شد.

بسیار خوب، این برای تلفن‌ها و تبلت‌ها و تاشوها تمام می‌شود، بنابراین اکنون به موارد جدید در Pixel Feature Drop برای Pixel Watch نگاه می‌کنیم.

  • تشخیص تصادف خودرو و تشخیص سقوط دوچرخه اکنون در پیکسل واچ ۲ در دسترس هستند. اگر تصادف اتومبیل را تجربه کنید، Watch 2 از شما می پرسد که آیا خوب هستید و سپس می تواند خدمات اضطراری یا مخاطبین را شماره گیری کند. به طور مشابه، تشخیص سقوط هنگام سقوط از دوچرخه در پیکسل واچ و واچ ۲ بهبود یافته است.
  • پی پال در ساعت پیکسل وارد Google Wallet شده استاما این واقعاً یک چیز خاص پیکسل نیست، زیرا گوگل این را برای Wear OS در پایان ماه آوریل اعلام کرد.
  • Google Home همچنین در ساعت پیکسل قدرتمندتر است، با Wear OS Tile جدید، پیچیدگی چهره ساعت و کنترل‌های بیشتر، مانند پنکه‌های هوشمند و مرطوب‌کننده‌ها. باز هم، این موارد در سطح سیستم عامل Wear است که بخشی از کاهش ویژگی گسترده‌تر اندروید از ماه می بود.

خب! حالا شما مالک آن هستید! این همه چیز جدیدی است که در بخش کاهش ویژگی پیکسل ژوئن وجود دارد. همانطور که همیشه در مورد این به‌روزرسانی‌ها صدق می‌کند، Google این ویژگی‌های جدید را به صورت موجی عرضه می‌کند، بنابراین ممکن است همه چیز را فوراً نبینید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/11/june-pixel-feature-drop-is-here-download/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *