افشای نسخه Apple Vision Pro 2 نشان می‌دهد که آینده هدست اپل چه خواهد بود

افشای نسخه Apple Vision Pro 2 نشان می‌دهد که آینده هدست اپل چه خواهد بود

این اپل ویژن پرو هنوز به هیچ مشتری واقعی راه پیدا نکرده است، اما در حال حاضر شروع به شنیدن چند زمزمه در مورد آنچه ممکن است برای نسل دوم هدست واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل باشد، می شنویم.

منابع در حال صحبت با MacRumors می گویند که Apple Vision Pro 2 در واقع بسیار شبیه به هدست اصلی خواهد بود، اگرچه ممکن است تغییراتی در پیکربندی اسپیکر ایجاد شود، با شکل صاف تر در هر طرف.

این گزارش می‌گوید که ممکن است شاهد تغییراتی در طراحی دریچه‌های بالایی باشیم، با این احتمال که خوشه‌هایی از سوراخ‌های کوچک جایگزین نوارهای موجود شوند. همچنین در مورد یک وسیله جانبی صوتی در مستندات صحبت شده است که ممکن است به یک بلندگوی خارجی اشاره داشته باشد.

MacRumors می گوید یکی از تفاوت های اصلی تسمه های عقب خواهد بود. ظاهراً هدست‌های نسل دوم دارای بندهایی هستند که از نظر طراحی ساده‌تر هستند و «تا حدودی یادآور بند‌های تختی هستند که معمولاً در کیف‌های لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی یافت می‌شوند».

بازی انتظار

به نظر می رسد که مدل بعدی Apple Vision Pro بسته باتری خارجی مدل فعلی را حفظ خواهد کرد و MacRumors همچنین می گوید که اکثر سنسورها و دوربین ها نیز مشابه خواهند بود.

قطب نما، حسگر نور محیط، مغناطیس سنج و ژیروسکوپ به طور خاص در کنار پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث ۵، و صدای تأخیر بسیار کم ذکر شده است که همه آن چیزی است که شما انتظار دارید.

بر اساس اطلاعات موجود در این نشت، آنچه به عنوان تست اعتبار سنجی تولید (PVT) شناخته می شود برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است که به معنای تاریخ انتشار اواخر سال ۲۰۲۵ یا اوایل سال ۲۰۲۶ است. البته، همه این جزئیات و برنامه ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند.

ما داریم قبلا شنیده شده اپل در حال کار بر روی یک مدل ارزان‌تر Vision Pro است، اما کاملاً مطمئن نیست که این مدل باشد. پیشرفت های دیگر اپل است گزارش شده در نظر گرفتن این است که ویژن پرو بعدی سبک تر، جمع و جورتر و راحت تر شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/apple-vision-pro-2-leak-reveals-whats-coming-next-for-apples-headset

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *