اقلام خود را با ۱۷ درصد تخفیف Apple AirTags پیگیری کنید

تا ۲۰ دلار پس انداز کنید: Apple AirTag اکنون در آمازون به فروش می رسد. گرفتن یک AirTag به قیمت ۲۳٫۹۹ دلار – این بیش از ۱۷٪ تخفیف از ۵ دلار از قیمت لیست معمولی ۲۹ دلاری آن است – یا انتخاب کنید بسته ۴ عددی AirTag به قیمت ۷۸٫۹۹ دلارکه ۲۰% تخفیف از قیمت اصلی ۹۹ دلار دارد.


Apple AirTag

۲۳٫۹۹ دلار در آمازون (۵ دلار صرفه جویی کنید)



Apple AirTag 4-Pack

۷۸٫۹۹ دلار در آمازون (۲۰٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)



اگر مرتباً وسایل شخصی خود را اشتباه می‌گذارید، وقت آن است که در این فصل تعطیلات به خود هدیه دهید و یک ردیاب بلوتوثی بردارید. هیچ گزینه بهتری وجود ندارد – مخصوصا برای کاربران آیفون – از Apple AirTags.

این ردیاب های کوچک بلوتوثی که ساخته اند پنج لیست برتر Mashable از بهترین ردیاب های بلوتوث، از ۲۹ دسامبر با تخفیف در آمازون در دسترس هستند. می توانید دریافت کنید یک AirTag تنها با ۲۳٫۹۹ دلار، که بیش از ۱۷٪ از قیمت لیست معمول ۲۹ دلاری خود تخفیف دارد. یا اگر به چندین ردیاب نیاز دارید، بسته ۴ تکه AirTags اپل اکنون ۷۸٫۹۹ دلار است۲۰٪ تخفیف از قیمت اصلی ۹۹ دلار – این تخفیف کمی بیش از ۲۰ دلار است.

AirTags به طور یکپارچه با اکوسیستم اپل ادغام می شود تا ردیابی قابل اعتمادی را برای همه چیز از کلید تا کیف پول شما فراهم کند. هر AirTag یک سیگنال بلوتوث ایمن منتشر می کند که می تواند توسط دستگاه های نزدیک اپل شناسایی شود. این دستگاه‌ها موقعیت AirTag شما را به iCloud ارسال می‌کنند و به شما امکان می‌دهند آن را روی نقشه در برنامه Find My مشاهده کنید. AirTags همچنین از فناوری Ultra Wideband برای مشخص کردن مکان آیتم برچسب‌گذاری شده با درجه دقت بسیار بالایی استفاده می‌کند.

اوایل امسال، اپل و گوگل اعلام کردند که آنها برای افزایش امنیت AirTags و جلوگیری از استفاده از آنها برای مقاصد تعقیب با یکدیگر همکاری خواهند کرد. اون طرح به نظر می رسد در حال آمدن استبا شرکت‌هایی که منتظر مجوز برای ارائه به‌روزرسانی مشخصات «تشخیص ردیاب‌های مکان ناخواسته» هستند.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

به عنوان یک امتیاز، این دستگاه های کوچک سکه ای شکل در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند، بنابراین اگر AirTag خود را به پیست های اسکی یا ساحل ببرید، نگران خراب شدن آن نباشید.

این که آیا شما فقط نیاز دارید یک AirTag یا الف مجموعه چهار تاییتخفیف‌های کنونی آمازون، زمان ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری برای تامین امنیت وسایلتان است.

موضوعات
سیب
ابزارک ها


منبع: https://mashable.com/deals/dec-29-apple-air-tag-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *