انتخاب فروتن این ماه شامل باز کردن بسته بندی است

Humble لیست بازی های Humble Choice را در این ماه اعلام کرده است که شامل بازی سال ۲۰۲۱ Unpacking می شود و برای همه چیزهایی دارد.

عناوین دیگری که ما توصیه می کنیم از آنها دیدن کنید بازی های ماه نوامبر Humble Choice’s تیرانداز علمی تخیلی Prodeus و شبیه ساز نجات سفینه فضایی Hardspace Shipbreaker هستند.

تاج گذاشتیم باز کردن بسته بندی ما بهترین بازی سال ۲۰۲۱ به خاطر داستان سرایی انسانی و معماهای رضایت بخش مرتب کردن چیزها. در او بررسی باز کردن بسته بندیمالیندی هتفیلد این بازی را یک سیم کارت کوچک آرام و لمسی نامید که همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا «اظهار شخصی و سرگرمی را در چیزهایی که به معنای واقعی کلمه هستند» پیدا کنند.

پخش خبر: آنچه ما در Mario Kart 9 می خواهیم.در یوتیوب تماشا کنید

هاردسپیس: کشتی شکنهمانطور که ادوین کشف کرد، رویکرد مشابهی را با Unpacking اتخاذ می کند و به بازیکنان اجازه می دهد ارزش را کشف کنید، پولی و فرهنگی، از سفینه های فضایی که آنها را برچیده می کنند. ما به همان اندازه لذت بردیم خائن از سال گذشته که ریک لین جسورانه آن را نامید “بهترین تیرانداز از زمان Doom Eternal” در بررسی خود

WWE 2K23 اجرای امسال از سری کشتی های فرنچایز ۲K است. دوستان در مقابل دوستان یک تیرانداز کنجکاو PvP همراه با deckbuilding است که اوایل امسال نیز منتشر شد. افسانه تیاندینگ یک بیت اسکرول جانبی است صحنه مستقل تایوانی درباره قهرمان محلی لیائو تیاندینگ.

اگر بعد از Humble Bundle ماه گذشته به دنبال ترس بیشتر هستید، SCP: فایل های مخفی شامل مجموعه ای از موارد از بنیاد SCP برای بازیکنان است تا از طریق آن پازل و کاوش کنند. گرد کردن بسته نرم افزاری این ماه است سربازانیک مترویدوانیا با مبارزات روح‌مانند «ترد».

Humble هر ماه مجموعه ای از بازی های رایانه شخصی را برای نگهداری اعضای خود انتخاب می کند. علاوه بر این، دسترسی به مجموعه بازی‌های Humble و Vault را فراهم می‌کند و اعضا از مجموعه عظیم بازی‌های موجود در فروشگاه Humble 20 درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

پنج درصد از اشتراک Humble Choice نوامبر، که هزینه آن ۸٫۹۹ پوند در ماه است، به Child’s Play، سازمانی که بازی‌های درمانی و فناوری را به بیمارستان‌های کودکان ارائه می‌کند، اهدا خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/this-months-humble-choice-contains-unpacking

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *