اندروید ۱۵ بتا ۳٫۱ با رفع مشکلات بر روی دستگاه های پیکسل کاهش می یابد

گوگل اندروید ۱۵ بتا ۳٫۱ را امروز برای شروع ماه ژوئیه منتشر کرد و به روز رسانی عمدتا جزئی است. ۳ رفع اشکال وجود دارد که گوگل می‌خواست آن‌ها را برجسته کند و مشکلات مربوط به صفحه قفل و پایداری و اتصال کلی را برطرف کند.

این به‌روزرسانی بلافاصله از طریق Pixel 8 Pro و Pixel 8a و همچنین Pixel Fold و Pixel Tablet برای Pixel 6 up در دسترس است. ساختی که باید به آن توجه داشت AP31.240517.031 است.

آپدیت اندروید ۱۵ بتا ۳٫۱: برای اکثر افراد، برای دریافت Android 15 Beta 3.1 در تلفن Pixel خود، باید در برنامه Android Beta ثبت نام کنید (اینجا). این ساده ترین راه است، زیرا گوگل آن را از طریق هوا برای شما ارسال می کند. با این حال، اگر می‌خواهید به‌صورت دستی به‌روزرسانی کنید (همانطور که من می‌خواهم انجام دهم)، می‌توانید – تصاویر کارخانه Android 15 Beta 3 را پیدا خواهید کرد. اینجا و فایل های OTA اینجا.

تاریخ انتشار: ۱ جولای ۲۰۲۴
ساخت: AP31.240517.031
پشتیبانی از شبیه ساز: x86 (64 بیتی)، ARM (v8-A)
سطح وصله امنیتی: ژوئن ۲۰۲۴
خدمات گوگل پلی: ۲۴٫۲۱٫۱۴

برو بگیرش

رفع باگ اندروید ۱۵ بتا ۳٫۱: در مورد رفع‌ها، می‌توانید فهرست رسمی را در زیر مشاهده کنید که در مورد مشکل ورودی لمسی صفحه قفل، خرابی‌های احراز هویت بیومتریک چهره، و سپس بهبود کلی پایداری سیستم، اتصال و کیفیت صدا صحبت می‌کند.

  • رفع مشکلاتی که باعث می‌شد صفحه قفل ورودی لمسی را قطع کند و از کاربر بخواهد قفل دستگاه را باز کند، حتی در هنگام تعامل با عناصر روی صفحه قفل که نیازی به باز کردن قفل دستگاه ندارند. (شماره #۳۴۸۱۰۱۴۲۷، شماره #۳۴۵۸۷۳۵۳۷)
  • رفع مشکلی که گاهی باعث می‌شد احراز هویت بیومتریک چهره ناموفق باشد.
  • مشکلات مختلف دیگری را که بر پایداری سیستم، اتصال و کیفیت صدا تأثیر می‌گذاشت، رفع کرد.

باز هم، فایل‌ها در حال حاضر فعال هستند، بنابراین اگر از نسخه‌های بتا اندروید ۱۵ استفاده می‌کنید، بی‌درنگ به‌روزرسانی کنید.

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/01/android-15-beta-3-1-drops-on-pixel-devices-with-fixes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *