اولین نگاه ما به Pixel Buds Pro 2

به لطف آمازون که لیستی از Whoopsie توسط Spigen را درج کرده است، ما در حال دریافت چیزی هستیم که به نظر می رسد اولین نگاه ما به نسخه آینده باشد. Pixel Buds Pro 2 هدفون از گوگل

این نشت مواد بازاریابی از فهرست محصولات آمازون برای قاب محافظ است که صاحبان می توانند هدفون خود را در آن قرار دهند. با توجه به تصاویر، این قاب با هر دو Pixel Buds Pro و Buds Pro 2 سازگار است، به این معنی که باید انتظار داشته باشیم که دقیقا همان ابعاد سال به سال را برای خود کیس داشته باشیم.

اولین نگاه ما به Pixel Buds Pro 2

در مورد جوانه ها، می بینیم که گوگل احتمالاً یک گزینه رنگ صورتی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً با آن مطابقت دارد پیکسل ۹ گل صد تومانی رنگی که در اطراف دیده‌ایم. ما همه برای آن هستیم. این تصاویر همچنین تایید می کنند که ما نباید انتظار هیچ نوع ساقه ای روی این هدفون داشته باشیم، که با رویکرد امسال سامسونگ متفاوت است. Galaxy Buds 3 Pro.

در پایین کیس می‌توانیم یک بریدگی کوچک در کنار دوشاخه USB-C ببینیم. حدس زده می شود که این می تواند برای بلندگوی باشد که به دارندگان کمک می کند جوانه های گم شده را از طریق شبکه Find My Device پیدا کنند. با این حال، باید منتظر باشیم تا گوگل این موارد را اعلام کند تا مطمئن شویم.

فکر در مورد جوانه ها؟ آن رنگ چطور؟ داغ، درسته؟

// reddit | 9to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/24/our-first-look-at-pixel-buds-pro-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *