اوه نه، سامسونگ نمی تواند به خودش کمک کند

وقتی به آیفون ۱۵ پرو فکر می کنم، نمی توانم به تیتانیوم فکر نکنم. این تنها چیزی است که به نظر می رسد آنها در دستگاه به بازار عرضه می کنند. به دنبال یک برگه مشخصات لو رفته برای کل خانواده برنامه های آینده گلکسی اس ۲۴ دستگاه‌ها، من فورا متوجه شدم که عنصر فریاد می‌زند. در حالی که واضح است که تنها چیزی که واقعاً مهم است، بیایید ببینیم چه چیز دیگری ممکن است جدید باشد، درست است؟

با تشکر از @evleaks، که یک تصویر گرافیکی حاوی تمام مشخصات مهمی را که می خواهید بدانید ارسال کرده است، می توانیم برنامه ریزی برای دستگاهی که می خواهیم شروع کنیم. برای انتخاب یکی از گوشی‌های Galaxy S24، Galaxy S24+ و گلکسی اس ۲۴ اولترا. در مقایسه با مدل‌های سال گذشته، Galaxy S24 و S24+ دارای نمایشگرها و باتری‌های کمی بزرگ‌تر هستند. در حالی که این بسیار معمولی است، حداکثر روشنایی این نمایشگرها بسیار متفاوت است. در سال گذشته، حداکثر روشنایی در کل خط تولید ۱۷۵۰ نیت بود. امسال ۲۶۰۰ نشان داده شده است. این یک پیشرفت عظیم است.

فراتر از آن، اکثر چیزهای دیگر، حداقل زمانی که روی کاغذ هستند، یکسان به نظر می رسند. به عنوان مثال، گلکسی اس ۲۳ اولترا و اس ۲۴ اولترا دارای سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند، اما می دانیم که به لطف سامسونگ باید تجربه ارتقا یافته ای داشته باشد. اعلامیه اخیر ISOCELL Zoom Anyplace. اعداد یکسان، تجربه بهتر. ما همچنین می دانیم که تجربیات نرم افزاری جدیدی مانند Galaxy AI.

برگردیم به مواد قاب، Galaxy S24 Ultra تنها محصولی است که از تیتانیوم استفاده می کند. گلکسی S24 و S24+ در حال دریافت Armor Aluminium 2.0 هستند که به اندازه کافی شیک به نظر می رسد. من مطمئن هستم که در رویداد Unpacked سامسونگ در ماه آینده در مورد آن یاد خواهیم گرفت.

Unpacked در ۱۷ ژانویه گزارش شده است. خیلی زود!

اوه نه، سامسونگ نمی تواند به خودش کمک کند

// @evleaks


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/21/galaxy-s24-lineup-specs-leaked-and-yup-theres-titanium/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *