اپلیکیشن اپل تی وی پیشرفته اپل اکنون بسیار شبیه نتفلیکس است

سیب به برنامه Apple TV خود کمی صنوبر داده است و این شرکت از یک پلتفرم بازطراحی شده رونمایی کرده است که بسیار شبیه به خدمات استریم شما قبلا استفاده می کنید

ذیل گزارش هایی از به روز رسانی آینده اپل در ماه اکتبر، اصلاح برنامه Apple TV بخشی از به‌روزرسانی نرم‌افزار tvOS 17.2 این شرکت است که دوشنبه با فصل iOS 17.2. این عمدتا یک tszuj بصری و زیبایی است که عمدتاً از یک رابط برنامه جدید برای مرکز سرگرمی اپل تشکیل شده است که منوی شبکه مانند را مجدداً راه اندازی کرده است. نتفلیکسصفحه اصلی را با نوار کناری دوست داشته باشید.

لابی خانه جدید و براق اپل شامل بخش کانال‌ها و برنامه‌ها می‌شود که در آن می‌توانید سرویس‌های استریم و برنامه‌های متصل خود را مرور کنید و در مجموعه‌ها و توصیه‌های انتخاب‌شده از جمله ترند، نمودارهای برتر و جدید پیمایش کنید. از راه‌اندازی اصلی، نوار کناری جایی است که می‌توانید به نوار خود اپل دسترسی پیدا کنید سرویس پخش جریانی Apple TV+ (با تمام اصل هایش مثل جدایی، سیلو، نمایش صبحگاهی، دمدمی، تد لاسو، کوچک شدن، خواهران بد، بعد از مهمانیو بیشتر).

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

همچنین یک به‌روزرسانی در فروشگاه برای اجاره و خرید فیلم و تلویزیون وجود دارد (با ویژگی جدید افزودن کانال‌ها و برنامه‌ها برای مرور)، پخش زنده ورزشی از جمله لیگ برتر فوتبال و میانبرهایی برای سایرین خدمات استریم شما مشترک شوید – همه در نوار کناری نشسته اند.

اپلیکیشن اپل تی وی پیشرفته اپل اکنون بسیار شبیه نتفلیکس است
فروشگاه به روز شده
اعتبار: اپل

در اقدامی برای نزدیک کردن پلتفرم Apple TV به یک نتفلیکس/حداکثر/هولو/دیزنی +– حالت سبک، اگر از برنامه Apple TV استفاده می کنید دستگاه ست تاپ باکس اپل تی وینوار کناری به‌روزرسانی‌شده همچنین شامل نمایه‌هایی است که می‌توانید بین آن‌ها جابه‌جا شوید تا توصیه‌های مشابه یا لیست‌های شخصی Up Next را در صفحه اصلی خود خراب نکنید (کسانی که تماشا کرده‌اند نجیب دوباره در حساب من؟ الگوریتمم خراب میشه!).

به علاوه، اپل برنامه‌های اختصاصی خود را کاهش داده است، به این معنی که برنامه‌های فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی iTunes اکنون کاربران را به برنامه Apple TV هدایت می‌کنند، همانطور که برنامه iTunes Store در دستگاه‌های سخت‌افزاری نیز انجام می‌شود. اساساً، تمام جاده‌های اپل تی‌وی به برنامه Apple TV منتهی می‌شوند.

در همین حال، اگر یک دستگاه سخت افزاری Apple TV دارید و نمی دانید چگونه آن را راه اندازی کنید، ما یک راهنما برای شما نوشته ایم.

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/apple-tv-update-app-home-profiles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *