اپل احتمالاً این هفته iOS 17.1.1 را با رفع اشکال آیفون منتشر خواهد کرد

احتمالاً یک به‌روزرسانی کوچک iOS 17.1.1 برای آیفون در این هفته منتشر می‌شود، زیرا یک حساب کاربری محافظت شده با سابقه اثبات شده شماره ساخت ۲۱B91 را برای به‌روزرسانی امروز در X، که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، به اشتراک گذاشت. این حساب معمولاً شماره‌های ساخت را برای به‌روزرسانی‌های آینده iOS کمتر از یک هفته قبل از انتشار به اشتراک می‌گذارد.

اپل احتمالاً این هفته iOS 17.1.1 را با رفع اشکال آیفون منتشر خواهد کرد
هفته گذشته، ما اولین نفری بودیم که گزارش دادیم که اپل بوده است تست داخلی iOS 17.1.1، بر اساس شواهد نسخه نرم افزار در گزارش های تحلیلی وب سایت ما. به‌روزرسانی تقریباً مطمئناً بر رفع اشکالات و وصله‌های امنیتی متمرکز خواهد بود.

دقیقاً مشخص نیست که کدام باگ ها در iOS 17.1.1 برطرف خواهند شد. به روز رسانی ممکن است شامل همین موارد باشد رفع مشکلات اتصال وای فای که اپل در نسخه بتای iOS 17.2 عرضه کرد و می‌تواند مشکلی را حل کند برخی از آیفون ها به طور موقت در طول شب خاموش می شوند برای کاربرانی که هنوز آن را تجربه می کنند. اپل هم همینطور قول داد مشکل شارژ بی سیم BMW را برطرف کند در به‌روزرسانی نامشخصی که اواخر امسال عرضه می‌شود، خط تولید آیفون ۱۵ را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

iOS 17.2 همچنان در مرحله آزمایشی بتا است و انتظار می‌رود در ماه دسامبر منتشر شود. که به روز رسانی شامل بسیاری از ویژگی ها و تغییرات جدیداز جمله برنامه وعده داده شده اپل، امکان همکاری مشترکین Apple Music در لیست های پخش، گزینه Translate برای دکمه Action در مدل های iPhone 15 Pro، گزینه امنیتی iMessage Contact Key Verification، ویجت های اضافی Weather و Clock و موارد دیگر.

ما همچنین گزارش دادیم که اپل است آماده شدن برای انتشار به‌روزرسانی watchOS به زودی با رفع تخلیه بیش از حد باتری اپل واچ. به احتمال زیاد این آپدیت watchOS 10.1.1 خواهد بود، اما اگر اپل به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، می تواند watchOS 10.2 باشد.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/06/ios-17-1-1-likely-to-be-released-this-week/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *