اپل به میزان قابل توجهی هزینه تعمیرات آیفون ۱۵ پرو را با شیشه ترک خورده کاهش داد

همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس دارای ویژگی a طراحی داخلی قابل تعمیر تربا یک قاب بازطراحی شده که اجازه می دهد تا پنل شیشه ای پشتی به راحتی از روی دستگاه ها جدا شود. این تغییر بود اولین بار برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ساخته شد سال گذشته، و اکنون به مدل های Pro امسال نیز گسترش می یابد.

اپل به میزان قابل توجهی هزینه تعمیرات آیفون ۱۵ پرو را با شیشه ترک خورده کاهش داد

در آن زمان، ما گفتیم که شیشه پشتی قابل جابجایی احتمالاً منجر به هزینه تعمیرات قابل توجهی برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو با شیشه‌های پشت ترک خورده برای مشتریان بدون پوشش AppleCare+ خواهد شد و این اکنون تأیید شده است. همانطور که اشاره شد توسط ایان زلبواپل دارد وب سایت ایالات متحده خود را به روز کرد با هزینه تعمیر آیفون ۱۵، نشان می دهد که برای تعمیر آیفون ۱۵ پرو یا آیفون ۱۵ پرو مکس با آسیب شیشه پشتی ۱۶۹ یا ۱۹۹ دلار دریافت می کند. در مقایسه، این هزینه ها برای آیفون ۱۴ پرو یا آیفون ۱۴ پرو مکس ۴۹۹ دلار یا ۵۴۹ دلار تعیین شده است.

هزینه های کمتر نیز گزارش شده است توسط ۹to5Mac. برای مشتریانی که دارای پوشش AppleCare+ برای آیفون خود هستند، آسیب شیشه پشتی را می توان با ۲۹ دلار تعمیر کرد.

در ایالات متحده، هزینه تعویض باتری اپل برای هر چهار مدل آیفون ۱۵ ۹۹ دلار تعیین شده است که نسبت به سری آیفون ۱۴ تغییری نکرده است. برای هزینه‌های اضافی تعمیر آیفون ۱۵، مانند دوربین عقب یا آسیب‌های دیگر، مراجعه کنید وب سایت اپل.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۵ پرو

این مقاله "اپل به میزان قابل توجهی هزینه تعمیرات آیفون ۱۵ پرو را با شیشه ترک خورده کاهش داد" اولین بار در ظاهر شد MacRumors.com

در مورد این مقاله بحث کنید در انجمن های ما


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/17/iphone-15-pro-cracked-glass-repair-fees-lower/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *