اپل به کاربران آیفون ۱۴ یک سال دیگر از خدمات اضطراری کمک می کند

چه زمانی سیب خود را راه اندازی کرد آیفون ۱۴ سری گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۲، این شرکت همچنین یک ویژگی جدید را معرفی کرد: SOS اضطراری از طریق ماهواره. این ویژگی که به کاربران امکان می دهد حتی بدون اتصال سلولی پیام SOS ارسال کنند، بود در نوامبر ۲۰۲۲ راه اندازی شدو به مدت دو سال به صورت رایگان برای تمامی خریداران گوشی های آیفون ۱۴ فعال شد.

اکنون اپل دسترسی رایگان به Emergency SOS از طریق ماهواره را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

احتیاط در اینجا این است که این فقط برای کاربران فعلی آیفون ۱۴ معتبر است. از اپل اعلامیه: “مدت آزمایشی رایگان برای کاربران آیفون ۱۴ که دستگاه خود را در کشوری که از SOS اضطراری از طریق ماهواره پشتیبانی می کند، قبل از ساعت ۱۲ صبح PT در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۳ فعال کرده اند، تمدید خواهد شد.”

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

با توجه به آیفون ۱۵ خریداران، با فعال کردن تلفن خود، دو سال دسترسی رایگان به این سرویس دریافت می کنند.

این ویژگی در ۱۶ کشور و منطقه در دسترس است. برای یک لیست کامل وب سایت اپل را بررسی کنید.

ویژگی Emergency SOS اپل قبلاً ارزش خود را ثابت کرده است. تنها در ماه اوت یک زن و سگش نجات یافتند پس از سیل ناگهانی در یوتا به لطف ویژگی، و خانواده ای که در یک ون گیر افتاده اند در طول آتش‌سوزی‌های جنگلی مائویی از این ویژگی برای درخواست کمک استفاده کرد.

“SOS اضطراری از طریق ماهواره به نجات جان مردم در سراسر جهان کمک کرده است. از مردی که پس از سقوط ماشینش بر فراز صخره ای ۴۰۰ فوتی در لس آنجلس نجات یافت، تا کوهنوردان گمشده پیدا شده در کوه های آپنین در ایتالیا، ما همچنان داستان هایی را می شنویم. کایان درنس، معاون بازاریابی جهانی محصولات آیفون اپل، گفت: مشتریان ما می‌توانند با پاسخ‌دهنده‌های اضطراری ارتباط برقرار کنند، در حالی که در غیر این صورت نمی‌توانستند.

اپل هرگز نگفته است که قصد دارد برای این سرویس چقدر هزینه بپردازد. در حال حاضر، هیچ رقابتی ندارد. هیچ یک از سازندگان اندروید این قابلیت را ارائه نمی دهند، اگرچه وجود دارد شایعات گوشی های پیکسل سامسونگ و گوگل جزو اولین گوشی هایی خواهند بود که از ویژگی مشابهی برخوردار خواهند شد.


منبع: https://mashable.com/article/apple-iphone-14-satellite-free-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *