اپل تی‌وی پلاس قیمت‌ها را افزایش می‌دهد و جاه‌طلبی‌های محتوایی خود را گسترش می‌دهد – در اینجا برنامه‌ها و فیلم‌هایی است که اکنون می‌خواهد، براساس اسناد افشا شده آژانس هالیوود

یک مکان آرام از همه مهمتر است

اپل «ترسناک خونین» را انجام نخواهد داد، اما نسخه خودش از فیلم ترسناک علمی تخیلی جان کرازینسکی، «یک مکان آرام» را «دوست دارد».

پارامونت



  • +Apple TV در حال افزایش فهرست محتوای خود است، حتی با پایان یافتن هزینه های اوج تلویزیون.
  • اسناد افشا شده آژانس و صاحبان صنعت، آنچه را که اکنون در لیست تمایلات استریم اپل وجود دارد، برجسته می کنند.
  • فیلم‌های «زن جلوتر»، نمایش‌های واقعیت با «درخشش برتر اپل» و نسخه‌ای از هیجان‌انگیز علمی تخیلی «یک مکان آرام» می‌خواهد.

Apple TV+ یک بازیکن کوچک اما تأثیرگذار در جنگ های استریم است. یک را می گیرد تخمین زده شده ۱۱٪ از بازار استریم بدون آگهی، پس از نتفلیکس و دیزنی پلاس در جایگاه سوم قرار گرفت و در سال جاری حدود ۷ میلیارد دلار برای محتوا هزینه کرد، به ازای هر MoffettNathanson، نیمی از هزینه نتفلیکس.

اما به دلیل تمایلش به هزینه کردن برای استعدادها و دادن آزادی خلاقیت به نویسندگان فیلم و تلویزیون مشهور است. «قاتلان ماه گل» ساخته مارتین اسکورسیزی، که در حال حاضر در سینماها قبل از پخش انحصاری از تلویزیون + Apple TV، بودجه ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار داشت، در حالی که ریس ویترسپون در «نمایش صبحگاهی» بازی کرد. گزارش شده است اپل ۱۵۰ میلیون دلار در هر فصل هزینه دارد.

و اپل اعلام کرده است که می‌خواهد فهرست محتوای استریم خود را در زمانی که سایر شرکت‌های رسانه‌ای در حال عقد قرارداد هستند، افزایش دهد. این است قیمت های آن را افزایش می دهدبه ۹٫۹۹ دلار در ماه از ۶٫۹۹ دلار، برای پشتیبانی از محتوا و ویژگی های اضافی.

مصاحبه با عوامل و مدیران شرکت تولید که توسط خودی های اپل به آنها اطلاع داده شده است، همراه با دو سند فاش شده آژانس که جزئیات لیست خواسته های محتوای پخش کننده های مختلف را نشان می دهد، تصویری از نوع نمایش ها و فیلم هایی را نشان می دهد که غول فناوری می خواهد در حالی که لوح های خود را افزایش می دهد. . . اپل به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است. (برای آنچه نتفلیکس در پروژه های جدید به دنبال آن است، کلیک کنید اینجا.)

اپل هویت خود را حول محور برنامه‌نویسی مرتفع اما پرطرفدار با ستاره‌های بزرگ و مضامین امیدوارکننده ساخته است، و از موضوعات بحث‌برانگیز که خطر تضعیف کسب‌وکار غول‌پیکر خرده‌فروشی‌اش در داخل و خارج از کشور را به‌وجود می‌آورد اجتناب می‌کند – دستوری که نمایش‌هایی مانند جیسون سودیکیس در «تد لاسو» و «افلاطونی» تولید می‌کند. با بازی رز بیرن و ست روگن.

با همه حساب‌ها، در حالی که هالیوود پس از یک ماه اعتصاب نویسندگان دوباره به حالت اول برگشته و برای حل و فصل اعتصاب بازیگران در حال انجام آماده می‌شود، به این مأموریت پایبند است.

همانطور که یکی از عوامل به اینسایدر گفته است: “قطعاً کرایه تجاری می خواهد.” “بدون دین، شخصیت ها سیگار می کشند، مواد مخدر مصرف می کنند.” برنامه گفتگوی جان استوارت “مشکل” پس از اختلاف نظر بر سر موضوعات احتمالی نمایش از جمله چین و هوش مصنوعی راه خود را از اپل جدا می کند. مجله نیویورک تایمز گزارش شده است.

طبق یکی از اسناد این آژانس، اپل “همیشه به دنبال” فیلم هایی است که “انسانیت را برجسته می کند”. پروژه‌ها می‌توانند در ژانرهای مختلف باشند، اما باید امیدوار باشند و یک “چرا اکنون” روشن داشته باشند. «فوروارد زن» و «بالا YA» در فهرست آرزوهای فیلم‌ها قرار دارند. نیازهای دیگر کمدی و علمی تخیلی هستند – فکر کنید “Foundation”، درام علمی تخیلی Apple TV+ بر اساس رمان های ایزاک آسیموف، که به تازگی فصل دوم خود را به پایان رسانده است.

و در حالی که اپل “محل وحشت وسط خونین” را انجام نخواهد داد، نسخه ای از فیلم ترسناک علمی تخیلی “A Quiet Place” به کارگردانی جان کرازینسکی را “دوست خواهد داشت”.

طبق گزارش آژانس دوم، وقتی صحبت از سریال ها به میان می آید، اپل اشتهای فزاینده ای برای بدون اسکریپت دارد. این شرکت به دنبال پروژه‌هایی است که می‌توانند به سرعت تکمیل شوند، که می‌تواند شامل یک نمایش مسابقه باشد – تا زمانی که “درخشش برتر اپل” را داشته باشد و “به خوبی بازیگران” باشد.

اپل پس از تبدیل شدن به یک بازیکن جاه طلب در ورزش های زنده، با حقوق لیگ برتر فوتبال و لیگ برتر بیسبال، به دنبال برنامه های ورزشی مکمل بدون اسکریپت است که می تواند به سرعت تغییر کند. دسترسی به سوژه‌ها ارزشمند است، اما طبق این سند، لازم نیست هر پروژه‌ای مانند سریال مستند اپل «The Dynasty» درباره میهن پرستان نیوانگلند یا فیلم مستند آن «استفن کوری: دست کم گرفته شده» «دسترسی بی‌سابقه‌ای باورنکردنی» داشته باشد. پخش کننده همچنین به دنبال «شک کردن کد گلچین ورزشی» با پروژه ای مانند مستندهای «ناگفته» نتفلیکس است که می تواند برای طرفداران ورزش و غیرورزش جذاب باشد.

Apple TV+ به‌عنوان یک شلوغی جانبی از یک تجارت خرده‌فروشی بزرگ، می‌تواند زیر رادار پرواز کند و از فشارهای اقتصادی که کسب‌وکار سرگرمی را متلاطم کرده است، محافظت شود. طبق یکی از اسناد آژانس، فیلم‌های ۹ رقمی مانند «قاتلان ماه گل» و «ناپلئون» ریدلی اسکات، که هر دو به عنوان مدعیان بزرگ جوایز امسال هستند، ادامه خواهد داد. (Apple TV+ اولین پخش کننده ای بود که اسکار بهترین فیلم را در سال ۲۰۲۲ برای «CODA» که در جشنواره فیلم ساندنس به دست آورد، دریافت کرد).

اما به گفته این نماینده، حتی اپل نیز نسبت به گذشته حساس‌تر است: “آنها هنوز هم حاضرند برای ستاره مناسب پول بپردازند، اما هزینه ۱۵ تا ۱۸ میلیون دلاری برای هر قسمت اتفاقی نخواهد افتاد.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

آیا این مقاله برای شما ارزشمند بود؟


آره

خیر

نظرات اضافی

ایمیل (اختیاری)


منبع: https://www.businessinsider.com/apple-tv-plus-shows-movies-streaming-raising-prices-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *