اپل در حال آماده شدن برای انتشار آپدیت iOS 17.1.1 برای آیفون است

به نظر می‌رسد اپل بر اساس شواهد نرم‌افزار موجود در گزارش‌های تحلیلی وب‌سایت ما در این هفته، در حال آزمایش داخلی به‌روزرسانی iOS 17.1.1 برای آیفون است.


iOS 17.1.1 تقریباً به طور قطع بر رفع اشکال متمرکز خواهد بود، اما دقیقاً مشخص نیست که به روز رسانی به کدام مشکلات رسیدگی می کند. به روز رسانی می تواند شامل همان راه حل برای مشکلات اتصال Wi-Fi که اپل در اولین نسخه بتای iOS 17.2 عرضه کرد و می تواند مشکلی را که در آن وجود دارد حل کند برخی از آیفون ها به طور موقت در طول شب خاموش می شوند برای کاربرانی که هنوز آن را تجربه می کنند. اپل هم همینطور قول داد مشکل شارژ بی سیم BMW را برطرف کند در آپدیت اواخر سال جاری روی سری آیفون ۱۵ تأثیر می گذارد، اما باید دید که آیا این اصلاح در iOS 17.1.1 گنجانده می شود یا خیر.

هنوز مشخص نیست که iOS 17.1.1 چه زمانی برای عموم عرضه می شود، اما بهترین حدس ما این است که این به روز رسانی ظرف یکی دو هفته آینده در دسترس خواهد بود.

iOS 17.2 همچنان در مرحله آزمایش بتا قرار دارد و انتظار می‌رود در ماه دسامبر منتشر شود، بنابراین iOS 17.1.1 یک به‌روزرسانی موقت خواهد بود. iOS 17.2 شامل بسیاری از ویژگی ها و تغییرات جدیداز جمله برنامه وعده داده شده Journal، امکان همکاری مشترکین Apple Music در لیست های پخش، گزینه Translate برای دکمه Action در مدل های iPhone 15 Pro، گزینه امنیتی iMessage Contact Key Verification، ویجت های اضافی Weather و Clock و موارد دیگر.

جمع بندی های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17
انجمن های مرتبط: iOS 17، iPadOS 17


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/02/ios-17-1-1-is-coming/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *