اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آیپد ارزان قیمت جدیدی را عرضه می کند

اپل یک سطح پایه جدید منتشر خواهد کرد آی پد طبق گزارش تایوانی در مورد برنامه های تخصیص منابع توسعه محصول اپل، در نیمه دوم سال آینده.

اپل در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آیپد ارزان قیمت جدیدی را عرضه می کند
نیکی آسیا گزارش می دهد که اپل در حال کار با BYD چین، یک مونتاژکننده کلیدی iPad، برای انتقال منابع معرفی محصول جدید (NPI) به ویتنام است. NPI به زمانی اشاره دارد که اپل با تامین کنندگان در طراحی و توسعه محصولات جدید کار می کند تا اطمینان حاصل کند که می توان آنها را به درستی در یک کارخانه تولیدی جدید ساخت. اپل قبلا منابع NPI را برای چنین دستگاه اصلی به ویتنام منتقل نکرده است.

به گفته منابع این گزارش، تایید مهندسی برای تولید آزمایشی مدل جدید آی‌پد از اواسط فوریه سال آینده آغاز خواهد شد. مدل پایه که احتمالاً نسل یازدهم آی‌پد است، در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود.

«iPad» با قیمت ۴۴۹ دلار، آی‌پد اصلی ارزان قیمت اپل است که آخرین بار در اکتبر ۲۰۲۲ با طراحی مجدد کامل، نمایشگر بزرگ‌تر، پورت USB-C، تراشه A14 Bionic، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و غیره به‌روزرسانی شد.

تصور می شد که اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از آیپد ارزان قیمت است و انتظار می رود مدل نسل یازدهم آن در سال ۲۰۲۴ عرضه شود، اما قبلاً مشخص نبود که این تبلت چه زمانی به روز می شود. هیچ شایعه ای در مورد ویژگی های جدید در مدل نسل یازدهم وجود ندارد، اما احتمالاً پردازنده به روز شده و احتمالاً ارتقاء دوربین خواهد داشت.

تغییر مکان تولید آی‌پد اپل به ویتنام از روندی پیروی می‌کند که اپل زنجیره تامین خود را متنوع می‌کند و اتکای خود را به چین به‌عنوان یک مرکز اصلی تولید با دهه‌ها تجربه در تولید سخت‌افزار کاهش می‌دهد. اپل همچنین در حال ارسال برخی منابع NPI برای آن است آیفون به هند

جمع بندی های مرتبط: آی پد
راهنمای خریدار: iPad (احتیاط)
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/08/apple-launch-low-cost-ipad-second-half-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *