اپل سرویس جدید «iMessage در اندروید» را در زمان رکوردی از بین برد

RIP خوب آقا، Beeper Mini واقعا. کمتر از یک هفته طول کشید تا اپل آن را از بین ببرد بیپر مینی سرویسی که خوبی iMessage را برای کاربران اندروید به ارمغان آورد. چرا ما را تحقیر می کنی، اپل؟

اگر کنجکاو هستید که Beeper Mini چگونه کار می کرد، راحت باشید پست اعلامیه ما را بخوانید، اما اینطور که هست، دیگر واقعاً مهم نیست. این مرده است. صحبت کردن با TechCrunchاز اریک میگیکوفسکی، مدیر عامل شرکت بیپر پرسیده شد که آیا اپل راهی برای قطع کردن توانایی Beeper Mini پیدا کرده است. او به سادگی گفت: “بله، همه داده ها این را نشان می دهند.”

برای کسانی که از این سرویس استفاده می‌کردند، مگر اینکه تیم Beeper بتواند راه‌حلی برای راه‌اندازی مجدد سرویس پیدا کند، به نظر خوب نیست. اگر راه حلی پیدا شود، مشکل به وجود می آید، آیا اپل دوباره آن را از بین نمی برد؟ جالب اینجاست که Migicovsky استدلال می‌کند که Beeper Mini نه تنها برای کاربران اندروید خوب بود، بلکه برای کاربران آیفون نیز بسیار مفید بود، زیرا هر متنی که برای کاربران اندروید ارسال می‌شود رمزگذاری نشده است.

این بدان معناست که هر زمان که به دوستان اندرویدی خود پیامک می دهید، هر کسی می تواند پیام را بخواند. اپل می تواند پیام را بخواند. شرکت مخابراتی شما می تواند پیام را بخواند. گوگل… به معنای واقعی کلمه، درست مثل یک کارت پستال است. هر کسی می تواند آن را بخواند. بنابراین Beeper Mini در واقع امنیت آیفون ها را افزایش می دهد.

گزینه ها توسط تیم Beeper در حال سنجش هستند. اگر بیشتر بدانیم، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

// TechCrunch


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/08/that-was-quick-apple-hastily-kills-imessage-on-android-via-beeper-mini/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *