اپل فروش Refurbished AirPods Pro 2 را با قاب لایتنینگ در کشورهای منتخب آغاز کرد

اپل در روزهای اخیر فروش نسل دوم AirPods Pro بازسازی شده را برای اولین بار در برخی از کشورهای اروپایی آغاز کرد. از جمله انگلستان، اتریش، بلژیک، آلمان، ایرلند، هلند، لهستانو سوئیس.

اپل فروش Refurbished AirPods Pro 2 را با قاب لایتنینگ در کشورهای منتخب آغاز کرد
نکته مهم این است که اینها نسل دوم AirPods Pro با کیف شارژ لایتنینگ/MagSafe هستند که در ابتدا در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. اپل نسل دوم AirPods Pro را به روز کرد با جعبه شارژ USB-C/MagSafe و چند تغییر دیگر در سپتامبر ۲۰۲۳، اما این موارد هنوز در فروشگاه بازسازی شده اپل در دسترس نیستند.

AirPods Pro بازسازی شده تقریباً ۱۵٪ در مقایسه با قیمت اصلی تخفیف دارد. اپل می‌گوید همه محصولات بازسازی‌شده‌اش تحت «تست عملکرد کامل» قرار می‌گیرند و «در یک فرآیند تمیز کردن و بازرسی کامل قرار می‌گیرند».

به خاطر داشته باشید که اغلب معاملات بهتری از سوی فروشندگان شخص ثالث در دسترس است، اگرچه یافتن معاملات در کشورهای اروپایی دشوارتر است. در ایالات متحده، AirPods Pro کاملاً جدید با کیس شارژ USB-C موجود است در حال حاضر با قیمت ۱۸۹٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسدبنابراین مشتریان ایالات متحده باید از خرید این موارد بازسازی شده پس از در دسترس بودن در آنجا اجتناب کنند.

اپل شروع به فروش کرد ایرپادهای نسل سوم بازسازی شده اوایل امسال

جمع بندی های مرتبط: AirPods Pro
راهنمای خریدار: AirPods Pro (اکنون بخرید)
انجمن های مرتبط: AirPods


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/21/apple-refurbished-airpods-pro-2-lightning-case/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *