اپل ممکن است قصد دارد تمام لوازم جانبی سیلیکونی خود را متوقف کند

اپل ممکن است در حال برنامه ریزی برای توقف تولید لوازم جانبی لاستیک سیلیکونی و فلورالاستومر خود باشد و آنها را با لوازمی که از مواد نسل بعدی سازگارتر با محیط زیست ساخته شده اند جایگزین کند. MacRumors گفته شده است.

اپل ممکن است قصد دارد تمام لوازم جانبی سیلیکونی خود را متوقف کند
انتظار می رود این حرکت شامل لوازم جانبی مانند آیفون کیف سیلیکونی با MagSafe، باند ورزشی، حلقه انفرادی و حلقه AirTag. این شایعه از سوی کلکسیونر و افشاکننده دستگاه اپل به نام “کوسوتامی“، که قبلاً اطلاعاتی در مورد آن به اشتراک گذاشته است آیفون ۱۵‘s کابل USB-C بافته شدهنمونه های اولیه مانند شارژرهای MagSafe و AirPods در رنگ های مختلف و موارد دیگر.

اپل به طور گسترده ای انتظار می رود متوقف کردن قاب های چرمی آیفون پس از معرفی سری آیفون ۱۵، جایگزین لوازم جانبی ساخته شده با مواد درجه یک که به عنوانفاین وونانتظار نمی رود که توقف لوازم جانبی سیلیکونی قریب الوقوع باشد، در عوض از طریق یک انتقال تدریجی انجام می شود که به موجب آن مدل های موجود با گزینه های رنگی جدید به روز نمی شوند. به عنوان مثال، Sport Band ممکن است با گزینه های رنگی جدید پس از راه اندازی به روز نشود. را اپل واچ سری ۹، تا زمانی که منابع واحدهای فعلی تمام شود در دسترس است. انتظار می رود اپل طرح های لوازم جانبی جدیدی مانند الف بند ساعت اپل “FineWoven”. با یک سگک مغناطیسی، برای جایگزینی محصولات خروجی خود.

اعتقاد بر این است که توقف تمام لوازم جانبی چرمی و سیلیکونی اپل بخشی از یک حرکت گسترده تر برای انتقال به مواد سازگارتر با محیط زیست است. در حالی که لوازم جانبی لاستیکی سیلیکونی اپل نسبت به همتایان چرمی خود ردپای کربن کمتری دارند، اما از مواد بازیافتی ساخته نشده‌اند. بازیافت موادی مانند فلورالاستومر نیز به دلیل خواص مقاوم در برابر حرارت و ساختار قوی و متقاطع آنها دشوار است.

انتظار می رود “FineWoven” اولین ماده نسل بعدی مورد استفاده اپل باشد و در آینده جایگزین چرم شود، اما می تواند برخی از لوازم جانبی سیلیکونی را نیز در برخی مواقع جایگزین کند. احتمالاً در آینده مواد جدید و سازگار با محیط زیست دیگری نیز در لوازم جانبی دیگر معرفی خواهند شد.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/10/apple-planning-to-discontinue-silicone-accessories/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *