اپل همیشه در هر تبلیغ یک زمان نمایش می دهد. در اینجا دلیل آن است

اپل همیشه در هر تبلیغ یک زمان نمایش می دهد.  در اینجا دلیل آن است

در سال ۲۰۰۷، مدیر عامل اپل استیو جابز اولین آیفون را معرفی کرد حدود ۴۲ دقیقه پس از سخنرانی اصلی اپل. سخنرانی اصلی ساعت ۹ صبح آغاز شد. اولین آیفون که صنعت گوشی های هوشمند را متحول کرد، در ساعت ۹:۴۲ صبح بر روی صفحه نمایش پشت جابز ظاهر شد.

از این رو، به عنوان ادای احترام به لحظه ای از تاریخ که جابز آیفون را معرفی کرد، اپل برای چند سال از همان زمان در تصاویر تبلیغاتی محصولات خود از جمله آیفون، مک بوک و آی پاد استفاده می کرد. اولین آی پد در سال ۲۰۱۰ عرضه شد با ساعت ۹:۴۱ صبح روی صفحه نمایش.

در سال ۲۰۱۰، اسکات فورستال، رئیس سابق iOS، راز زمان ثابت در دستگاه های اپل را فاش کرد. آزمایشگاه مخفی جان منینگ. از نظر Forstall، اپل نکات کلیدی را طوری طراحی کرد که افشای بزرگ حدود ۴۰ دقیقه پس از ارائه اتفاق افتاد.

در نتیجه، زمانی که محصول پشت جابز روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود، زمان نمایش داده شده روی محصول به زمان واقعی ساعت‌های مخاطب نزدیک می‌شود. با این حال، با پیش بینی تاخیر احتمالی، این شرکت دو دقیقه به زمان نمایش آیفون اضافه کرد. به همین دلیل است که اولین محصولات اپل همیشه در ساعت ۹:۴۲ صبح به نمایش گذاشته می شوند.


منبع: https://www.slashgear.com/1454887/why-apple-ads-always-display-same-time/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *