اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: اشتباه نکنید

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: اشتباه نکنید
Apple Watch Series 9 (سمت چپ) در کنار Apple Watch Ultra 2 گرایش های دیجیتال

در حالی که ممکن است سری اپل واچ امسال تفاوت قابل توجهی با آنچه قبلا ارائه شده است نداشته باشد، طراحی های تثبیت شده قابلیت های چشمگیر جدیدی را که اپل در جدید خود قرار داده است رد می کند. اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ مدل ها.

به لطف تراشه جدید S9، دو مدل اپل واچ اکنون می‌توانند درخواست‌های Siri را مستقیماً روی دستگاه پردازش کنند و امکان پاسخ‌دهی سریع‌تر و به دست آوردن توانایی فراخوانی اطلاعات سلامت از طریق صدا را دارند. همچنین وجود دارد یک حرکت دو ضربه سریع جدید برای فعال سازی یک دست عملکردهایی مانند پاسخ دادن به تماس ها و شروع تایمر.

شاید مهم‌ترین بخش از سری اپل واچ امسال، اپل واچ اولترا ۲ جدید باشد، که نشان می‌دهد نه تنها مدل پریمیوم سال گذشته چیزی فراتر از یک مورد یکباره است، اما اپل همچنین قصد دارد که به طور منظم بخشی از خانواده به‌روزرسانی شده در کنار سری استاندارد اپل واچ باشد.

با دو مدل عالی اپل واچ موجود، دیگر صرفاً این نیست که هر سال بهترین اپل واچ جدید را تهیه کنید. اکنون دو مدل برای انتخاب داریم. آیا اپل واچ اولترا ۲ از سری ۹ امسال جلوتر رفته است؟ بیایید بگردیم و بفهمیم.

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: مشخصات

اپل واچ سری ۹ اپل واچ اولترا ۲
مواد آلومینیوم با شیشه جلو Ion-X

فولاد ضد زنگ با کریستال یاقوت کبود جلویی

تیتانیوم با کریستال یاقوت کبود جلویی
ابعاد و وزن ۴۱ میلی‌متر: ۴۱ × ۳۵ × ۱۰٫۷ میلی‌متر، ۳۱٫۹ تا ۴۲٫۳ گرم

۴۵ میلی‌متر: ۴۵ x 38 x 10.7 میلی‌متر، ۳۸٫۷–۵۱٫۵ گرم

۴۹ میلی متر:

۴۹ × ۴۴ × ۱۴٫۴ میلی متر، ۶۱٫۴ گرم
رنگ ها آلومینیوم: نیمه شب، نور ستاره، نقره ای، صورتی، (محصول) قرمز

فولاد ضد زنگ: طلا، نقره، گرافیت

تیتانیوم طبیعی
نمایش دادن Retina LTPO OLED همیشه روشن

حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، نور کم ۱ نیت

Retina LTPO OLED همیشه روشن

حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت، نور کم ۱ نیت

پردازنده S8 SiP با پردازنده ۶۴ بیتی دو هسته ای با موتور عصبی ۴ هسته ای S8 SiP با پردازنده ۶۴ بیتی دو هسته ای با موتور عصبی ۴ هسته ای
حسگرها سنسور اکسیژن خون

سنسور الکتریکی قلب

سنسور دمای بدن

قطب نما

ارتفاع سنج همیشه روشن

حسگر نور محیط

سنسور اکسیژن خون

سنسور الکتریکی قلب

سنسور دمای بدن

قطب نما

ارتفاع سنج همیشه روشن

حسگر نور محیط

عمق سنج

سنسور دمای آب

جی پی اس L1 GPS، GNSS، Galileo و BeiDou GPS دو فرکانس L1/L5 دقیق، GNSS، Galileo و BeiDou
قابلیت اتصال LTE (برخی مدل ها)، Wi-Fi 4 (802.11n)، بلوتوث ۵٫۳ LTE، Wi-Fi 4 (802.11n)، بلوتوث ۵٫۳
فوق پهن باند نسل دوم تراشه Ultra Wideband با قابلیت جستجوی دقیق برای آیفون ۱۵ نسل دوم تراشه Ultra Wideband با قابلیت جستجوی دقیق برای آیفون ۱۵
عمر باتری ۱۸ ساعت؛ ۳۶ ساعت در حالت کم مصرف ۳۶ ساعت؛ ۷۲ ساعت در حالت کم مصرف
شارژ سریع آره آره
نرم افزار watchOS 10 watchOS 10
ماندگاری
مقاومت در برابر آب ۵۰ متر (استاندارد ISO 22810:2010

دارای گواهی IP6X مقاوم در برابر گرد و غبار

مقاومت در برابر آب ۱۰۰ متر (استاندارد ISO 22810:2010 شیرجه تفریحی تا ارتفاع ۴۰ متر (EN13319)

دارای گواهی IP6X مقاوم در برابر گرد و غبار

تست شده بر روی MIL-STD 810H

قیمت شروع از ۳۹۹ دلار ۷۹۹ دلار

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: طراحی

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ در طراحی‌های خود در انتهای طیف متفاوتی قرار دارند، اگرچه هنوز نقاط مشترک زیادی با هم دارند – از جمله شکل مربعی، تاج دیجیتال و سیستم اتصال بند ساعت.

با این حال، در حالی که اپل واچ سری ۹ از زبان طراحی رایج در هر اپل واچ پیروی می کند از آنجایی که نسخه اصلی در سال ۲۰۱۵ منتشر شداپل واچ اولترا ۲ از نسل قبلی خود پیروی می کند و از طراحی اسپرت تر و خشن تر برخوردار است که برای علاقه مندان به ماجراجویی در فضای باز مناسب تر است.

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

این بدان معنا نیست که اپل واچ اولترا ۲ به نظر بی‌رحم است. اپل کار بسیار خوبی را انجام داده است و به آن طراحی زیبا با پوشش تیتانیوم طبیعی و لبه های گرد داده است. با این حال، هنوز هم در مقایسه با سایر پوشیدنی های اپل یک ساعت قابل توجه است. مدل ۴۹ میلی‌متری انفرادی با ضخامت ۱۴٫۴ میلی‌متر و وزن سنگین ۶۱٫۴ گرم عرضه می‌شود. با این وجود، به طرز شگفت انگیزی روی مچ دست راحت است و مانعی نمی شود، اما باریک و کم حاشیه نیست.

در مقایسه، اپل واچ سری ۹ در دو اندازه معمولی – ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری – با رنگ‌های مختلف و رنگ‌های مختلف برای هر کدام عرضه می‌شود. وزن مدل آلومینیومی GPS 45 میلی‌متری ۳۸٫۷ گرم است، در حالی که روکش فولادی ضد زنگ آن را به ۵۱٫۵ گرم رسانده است (هنوز حدود ۱۰ گرم سبک‌تر از Apple Watch Ultra 2). مدل ۴۱ میلی متری حدود ۷ تا ۹ گرم از این اعداد کاهش می یابد. هر دو اندازه در Midnight، Starlight، نقره‌ای، صورتی و قرمز (محصول) در صورت انتخاب روکش آلومینیومی موجود هستند. نسخه فولاد ضد زنگ در گرافیت، نقره و طلا عرضه می شود. علیرغم شایعات مبنی بر ظاهر شدن روکش تیتانیوم تیره در سال جاری، اپل واچ اولترا ۲ تنها در همان تیتانیوم طبیعی مدل اصلی ۲۰۲۲ موجود است.

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

علیرغم اندازه بزرگتر، اپل واچ اولترا ۲ از سیستم اتصال نواری مشابه با سایر ساعت های هوشمند اپل استفاده می کند. این بدان معناست که تمام نوارهای ساعت قابل تعویض هستند، بنابراین در صورت ارتقاء می توانید از موارد دلخواه قدیمی خود استفاده کنید. باندهای ساخته شده برای اپل واچ استاندارد ممکن است در Ultra 2 بزرگتر نامناسب به نظر برسند، اما خوب کار می کنند.

Apple Watch Ultra 2 از کنترل‌های اولیه مشابه سری ۹ استفاده می‌کند، با تاج دیجیتال معمولی و دکمه کناری در جایی که انتظار دارید. با این حال، یک دکمه Action را نیز در طرف دیگر رها می کند – پیشروی برای کاری که اپل امسال با آیفون ۱۵ پرو انجام داد. در حالی که دکمه اکشن Ultra هنوز کمی محدود است – و watchOS 10 هیچ کاری برای تغییر آن انجام نداده است – حداقل وجود دارد. اپل واچ سری ۹ چنین گزینه ای ندارد.

در نهایت، همانطور که می‌توان انتظار داشت اپل واچ طراحی شده برای ماجراجویی، Ultra 2 دارای درجه مقاومت در برابر آب ۱۰۰ متر است و می‌تواند غواصی تفریحی تا عمق ۴۰ متری و ورزش‌های آبی با سرعت بالا را انجام دهد. تیتانیوم درجه یک هوافضا به اندازه کافی بادوام است تا در برابر عناصر مقاومت کند، با لبه های برجسته که به محافظت از نمایشگر در برابر ضربه کمک می کند. همچنین بر روی MIL-STD 810H برای زنده ماندن در ارتفاعات و دماهای شدید، از جمله تغییرات دمایی ناگهانی، یخ و باران یخ زده و شوک و لرزش آزمایش شده است.

سیب

با این حال، اپل واچ سری ۹ بی‌تفاوت نیست. مدل های فولادی ضد زنگ شامل همان شیشه کریستال یاقوت کبود جلویی هستند و حتی شیشه Ion-X در مدل های آلومینیومی برای دوام و مقاومت در برابر ترک طراحی شده است. در حالی که نمی‌توانید غواصی سری ۹ را انجام دهید، اما همچنان دارای درجه مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری برای فعالیت‌های در آب‌های کم‌عمق مانند شنا در استخر یا اقیانوس است و تمرین‌های شنا داخلی برای این منظور وجود دارد. . . هر دو ساعت دارای رتبه IP6X برای مقاومت در برابر گرد و غبار هستند، اما از استاندارد ISO 22810 برای گواهی مقاومت در برابر آب استفاده می کنند که از رتبه IP68 موجود در مدل های فعلی آیفون بیشتر است.

طراحی ذهنی است، و برخی از افراد به طور قابل درک، طرفدار سبک بزرگتر و جسورانه اپل واچ اولترا ۲ نخواهند بود. در حالی که این ساعت به دلیل استحکام و دوام خود امتیاز بیشتری کسب می کند، اما همه افراد به یک ساعت هوشمند برای ماجراجویی در اعماق دریا یا پوسته پوسته شدن نیاز ندارند. . کنار یک کوه سری ۹ طراحی کلاسیک‌تری دارد که می‌تواند همه چیز را به جز شدیدترین ورزش‌های آبی انجام دهد. ما به این یکی می گوییم کراوات.

برنده: تساوی

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: نمایشگر

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

اپل بازی نمایشگر را در هر دو گجت پوشیدنی امسال ارتقا داده است و روشن‌ترین صفحه‌نمایش را در میان ساعت‌های هوشمند رایج موجود در بازار به آن‌ها می‌دهد.

اپل واچ سری ۹ با سامسونگ مرتبط است گلکسی واچ ۶ با رسیدن به حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، روشنایی اپل واچ سری ۸ سال گذشته را دو برابر کرد.

با این حال، اپل واچ اولترا ۲ روشنایی ۳۰۰۰ نیتی را برای افرادی که در گرد و غبار قرار گرفته اند، رها می کند، که باعث می شود حتی در نور مستقیم خورشید به راحتی قابل خواندن باشد. همچنین در کم‌ترین حالت خود به یک نیت می‌رسد تا بتوانید آن را به راحتی در شب یا در اتاق تاریک بخوانید.

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

در همین راستا، اپل واچ اولترا نیز دارد دو صفحه ساعت اختصاصی — Wayfinder و Modular Ultra — که هر دو دارای ویژگی حالت شب هستند که تمام عناصر نمایشگر را قرمز می کند تا دید شما در تاریکی حفظ شود. این به ویژه در پیاده روی های شبانه مفید است، اما می توانید به همین راحتی در اتاق خواب یا باشگاه نیز از آن استفاده کنید.

Apple Watch Series 9 و Ultra 2 هر دو دارای فناوری صفحه نمایش همیشه روشن هستند تا به شما امکان می دهد اطلاعات را در یک نگاه بدون بیدار کردن ساعت خود مشاهده کنید و نمایشگرها چه روشن و چه تاریک صفحه نمایش واضح و رنگارنگ هستند. اگرچه Ultra 2 دارای یک صفحه نمایش با وضوح بالاتر با رزولوشن ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل در مقایسه با رزولوشن ۳۹۶ در ۴۸۴ در سری ۹ ۴۵ میلی متری است، اما این نمایشگر عمدتاً برای قرار دادن صفحه نمایش بزرگتر است. تراکم پیکسل ها به اندازه ای نزدیک است که با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نیست، با Ultra 2 با اندازه گیری ۳۳۸ پیکسل در اینچ (ppi) در مقابل ۳۲۶ ppi در سری ۹٫ به طور خلاصه، هر دو صفحه نمایش فوق العاده به نظر می رسند.

با این حال، با نمایشگر بزرگتر و روشن تر و پشتیبانی از حالت شب، Apple Watch Ultra 2 به وضوح در صدر قرار می گیرد.

برنده: Apple Watch Ultra 2

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: عملکرد

اپل واچ سری ۹ اندی باکسال / روندهای دیجیتال

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ هر دو نسبت به مدل‌های قبلی خود به لطف یک تراشه دو هسته‌ای جدید S9 بر اساس پردازنده A16 که در اپل یافت می‌شود، پیشرفت خوبی داشتند. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۵ مدل ها. اپل ادعا می‌کند که ۳۰ درصد سریع‌تر از S8 سال گذشته است و به این گجت‌های پوشیدنی در استفاده روزانه احساس جذاب‌تری می‌دهد.

با این حال، از آنجایی که همان تراشه S9 در هر دو سری ۹ و اولترا ۲ استفاده می شود، هیچ کدام برتری عملکردی نسبت به دیگری ندارند. هر دوی آنها از تمام ویژگی‌های جدیدی که S9 روی میز ارائه می‌کند، پشتیبانی می‌کنند، از جمله حرکت دو ضربه سریع اپل برای فعال‌سازی با یک دست عملکردهای ساعت و پردازش Siri روی دستگاه که به شما امکان می‌دهد اطلاعات سلامتی را به صورت ایمن و خصوصی ثبت کنید. مچ دست شما

اپل همچنین تراشه Ultra Wideband خود را در سال جاری ارتقا داده است، اما مانند S9، هر دو ساعت ارتقاء یکسانی دارند. سودمندی تراشه جدید در این مرحله تا حدی محدود است، عمدتاً یک ویژگی جستجوی دقیق را تامین می کند تا به شما کمک کند مکان آیفون نابجا را پیدا کنید. هیچ ادغام Find My برای ردیابی وجود ندارد AirTags یا موارد دیگری که از شبکه Find My اپل استفاده می کنند، بنابراین اگر کلیدهای خود را گم کرده اید، همچنان باید به آیفون خود برسید.

از آنجایی که هر دو مدل اپل واچ دارای یک تراشه S9 و نسل دوم Ultra Wideband هستند، هیچ تفاوتی در عملکرد و ویژگی‌های اصلی وجود ندارد.

برنده: تساوی

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: نرم افزار و ویژگی ها

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

در حالی که اپل واچ اولترا ۲ از نظر قدرت خام از سری ۹ بهتر نیست، اما دارای چند ویژگی نرم افزاری انحصاری است که برای مخاطبان هدف خود یعنی ماجراجویان در فضای باز طراحی شده است. این شامل دکمه Action است که قبلاً ذکر کردیم، که می‌تواند برای فراخوانی ویژگی‌های تمرین، راه‌اندازی کرونومتر داخلی، ضبط نقاط راه و بازگشت به آنها، فعال کردن حالت غواصی یا روشن کردن چراغ قوه برنامه‌ریزی شود. همچنین یک آژیر داخلی وجود دارد که یک صدای دو صدایی پیوسته و منحصر به فرد را پخش می کند که می تواند تا فاصله ۶۰۰ فوتی شنیده شود تا به شما کمک کند در مناطق دورافتاده کمک احضار کنید.

به غیر از آژیر، اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲ از همه ویژگی‌های ایمنی یکسانی پشتیبانی می‌کنند، از جمله SOS اضطراری و تماس اضطراری بین‌المللی در مدل‌های مجهز به سلول، تشخیص سقوط، تشخیص تصادف، نظارت بر نویز، و بک‌ترک – یک ویژگی جدید watchOS 10 این به شما کمک می‌کند تا زمانی که گم می‌شوید، گام‌هایتان را دوباره دنبال کنید، از جمله ضبط خودکار ایستگاه‌های بین راهی برای آخرین باری که پوشش تلفنی معمولی داشته‌اید، اتصال SOS اضطراری، و جایی که ماشین خود را پارک کرده‌اید.

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

همچنین دو صفحه ساعت انحصاری برای اپل واچ اولترا ۲ طراحی شده است. Wayfinder که اولین بار سال گذشته به نسخه اصلی اولترا عرضه شد، دارای یک صفحه نمایش با کنتراست بالا برای مشاهده بهتر در نور روز روشن است و در ۳۰۰۰ حتی درخشان تر به نظر می رسد. -نمایشگر Ultra 2. همانطور که از نامش پیداست، از طرحی استفاده می کند که برای پیاده روی طراحی شده است و می تواند با یک ضربه سریع روی حلقه قاب به قطب نما تبدیل شود. چهره دوم، Modular Ultra، در watchOS 10 به عنوان یک نسخه توسعه‌یافته از Modular Modular معرفی شد که از صفحه نمایش بزرگ‌تر بهره می‌برد تا فضا را برای پیچیدگی‌های بیشتر فراهم کند و اطلاعات بیشتری را نشان دهد.

Apple Watch Ultra 2 همچنین یک GPS دقیق دو فرکانس با باند GPS دوم معروف به L5 ارائه می دهد تا دقت و قابلیت اطمینان بیشتری را ارائه دهد. این به ویژه برای کوهنوردان و سایر افرادی که زمان زیادی را به دور از تمدن می گذرانند مفید است، به خصوص زمانی که می خواهید آیفون خود را در کمپ اصلی رها کنید.

برایان ام ولف / گرایش های دیجیتال

در حالی که اپل واچ سری ۹ از GPS معمولی تک باند استفاده می کند، این برای ردیابی دویدن های روزمره خوب است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو از همان فناوری GPS دو بانده استفاده می کنند که سایر مدل های اپل واچ می توانند در زمانی که در محدوده هستند برای دقت بیشتر از آن استفاده کنند.

اپل واچ اولترا ۲ با توجه به نقش خود به عنوان یک ساعت هوشمند با قابلیت غواصی، دارای یک عمق سنج داخلی و سنسور دمای آب است که به یک برنامه عمقی از پیش نصب شده و یک برنامه رایانه غواصی که می تواند از اپ استور دانلود شود متصل می شود.

اگرچه همه به همه چیزهایی که اپل واچ اولترا ۲ ارائه می دهد نیاز ندارند، اما همچنان تمام کارهایی را که سری ۹ می تواند و بیشتر انجام می دهد، انجام می دهد، که به آن یک برتری قوی در این رده می دهد.

برنده: Apple Watch Ultra 2

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: عمر باتری و شارژ

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

در چند نسل گذشته اپل واچ، مشخص شده است که اپل شارژ روزانه را به صورت عادی در نظر می گیرد. اپل واچ سری ۹ سوزن را در طول عمر باتری حرکت نمی دهد، همچنان همان ۱۸ ساعتی را ارائه می دهد که سال ها استاندارد بوده است. در حالی که اگر در حالت کم مصرف کار کنید می توانید تا ۳۶ ساعت وقت داشته باشید، بعید است که کسی بخواهد به طور منظم این کار را انجام دهد زیرا اکثر بهترین ویژگی های پوشیدنی، از نمایشگر همیشه روشن گرفته تا اندازه گیری سلامت پس زمینه را غیرفعال می کند.

این بدان معناست که اپل واچ سری ۹ شما باید روزی یک بار شارژر را بزند تا به کار خود ادامه دهد. خوشبختانه برای کسانی که ساعت‌های خود را روی تخت می‌گذارند، اپل دو سال پیش شارژ سریع را اضافه کرده است، بنابراین می‌توانید به سرعت آن را قبل از رفتن به رختخواب یا هنگام وضو گرفتن صبحگاهی شارژ کنید. اگر یک بار در روز نزدیک یک شارژر هستید، اگر بخواهید می توانید سری ۹ خود را به مدت ۲۳ ساعت در روز بپوشید.

با این حال، اپل می‌داند که دارندگان Apple Watch Ultra 2 همیشه به شارژر نزدیک نمی‌شوند و با اندازه بزرگ‌تر، دوبرابر عمر باتری آن را بسته‌بندی می‌کند. یعنی ۳۶ ساعت استفاده منظم و ۷۲ ساعت (یا حتی بیشتر) اگر حالت کم مصرف را انتخاب کنید. از نظر عملی، شما نباید با یک بار شارژ کمی بیش از دو روز مشکلی داشته باشید که برای پوشش یک سفر کمپینگ آخر هفته کافی است. وقتی زمان شارژ فرا می رسد، Ultra 2 به طور طبیعی از شارژ سریع مشابه سری ۹ پشتیبانی می کند. با این حال، شارژ باتری بزرگتر کمی بیشتر طول می کشد – حدود ۹۰ دقیقه در مقابل ۶۰ دقیقه برای سری ۹ – اما ارزشش را دارد. برای عمر باتری به طور قابل توجهی طولانی تر.

برنده: Apple Watch Ultra 2

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: ردیابی تناسب اندام و سلامتی

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

اگرچه اپل واچ اولترا ۲ همراه بهتری برای پیاده روی و ورزش های آبی از دیگر جهات است، اما از نظر ویژگی های تناسب اندام و ردیابی سلامتی به همان اندازه با سری ۹ مطابقت دارد.

هر دو مدل اپل واچ دارای مجموعه ای از حسگرها برای مواردی مانند ضربان قلب، اکسیژن خون و دمای بدن هستند و همچنین برنامه ECG و اعلان های یکسانی را برای ضربان قلب بالا و پایین و ریتم های نامنظم قلب ارائه می دهند. هر یک از مدل ها را می توان برای ردیابی خواب استفاده کرد (اگرچه سری ۹ برای اکثر افراد در رختخواب راحت تر است)، و زنان می توانند از سنسور دما برای دریافت تخمین های تخمک گذاری گذشته نگر در برنامه داخلی سیکل ردیابی استفاده کنند.

سری ۹ همچنین از مجموعه تمرینات مشابه Ultra 2 از جمله شنا در استخر و آب های آزاد پشتیبانی می کند. اپل واچ اولترا ۲ می تواند عمیق تر شود، اما هیچ تمرینی برای “غواصی غواصی” وجود ندارد. در عوض، غواصان می توانند اپلیکیشن Oceanic Plus را دانلود کنند تا پوشیدنی خود را به یک کامپیوتر غواصی تبدیل کنند. در همین راستا، تمرین پیاده روی در سری ۹ و اولترا ۲ یکسان است، با قابلیت ردیابی سرعت، مسافت، افزایش ارتفاع و کالری سوزانده شده در هر دو مدل.

برنده: تساوی

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: قیمت و در دسترس بودن

سیب

اپل واچ سری ۹ در دو اندازه، دو روکش، و انتخابی از نسخه‌های GPS یا GPS + Cellular در روکش آلومینیومی عرضه می‌شود. مقرون به صرفه ترین مدل، مدل آلومینیومی ۴۱ میلی متری GPS است که از ۳۹۹ دلار شروع می شود، در حالی که فولاد ضد زنگ ۴۵ میلی متری با پشتیبانی سلولی، ۷۹۹ دلار به فروش می رسد. این قیمت‌ها فرض می‌کنند که شما با یکی از باندهای اصلی استفاده می‌کنید. می‌توانید هنگام خرید از اپل، باند اپل واچ متفاوتی را انتخاب کنید یا اصول اولیه را رعایت کنید بعداً یک بند ساعت جایگزین بخرید.

Apple Watch Ultra 2 خرید بسیار ساده‌تری است، زیرا تنها در یک مدل تیتانیومی ۴۹ میلی‌متری که شامل قابلیت‌های سلولی با قیمت ۷۹۹ دلار است، موجود است. هر دو مدل اپل واچ را می توان مستقیماً از اپل یا سایر خرده فروشان مانند آمازون یا Best Buy خریداری کرد.

اپل واچ سری ۹ در مقابل اولترا ۲: حکم

جو مارینگ / روندهای دیجیتال

شکی نیست که اپل واچ اولترا ۲ بهترین ساعت هوشمندی است که اپل تا به حال ساخته است. این صفحه نمایش روشن و درخشان، عمر باتری عالی، طراحی مستحکم و ویژگی های پیشرفته برای ورزش های آبی شدید و علاقه مندان به فضای باز دارد. تمام کارهای اپل واچ سری ۹ و بیشتر را انجام می دهد.

با این حال، این نیز با قیمت ممتاز و سبکی همراه است که برای همه مناسب نیست. اگر طراحی اپل واچ اولترا ۲ را دوست دارید و از قیمت آن نمی ترسید، واقعاً نمی توانید با Ultra 2 اشتباه کنید. با این حال، اپل واچ سری ۹ مقرون‌به‌صرفه‌تر و به‌خوبی به اکثر مردم خدمات می‌رساند، که بهترین ویژگی‌های watchOS 10 و همان ترفندهای جدیدی مانند دوبار ضربه زدن و سیری روی دستگاه را ارائه می‌کند که تراشه جدید S9 ارائه کرده است. به میز


توصیه های سردبیران







شاید مهم‌ترین بخش از سری اپل واچ امسال، اپل واچ اولترا ۲ جدید باشد، که نشان می‌دهد نه تنها مدل پریمیوم سال گذشته چیزی فراتر از یک مورد یکباره است، اما اپل همچنین قصد دارد که به طور منظم بخشی از خانواده به‌روزرسانی شده در کنار سری استاندارد اپل واچ باشد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/apple-watch-series-9-vs-ultra-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *