اپل واچ سری ۹ کمتر از قیمت جمعه سیاه، اکنون از ۳۰۹ دلار در دسترس است

آمازون دارای یک قرارداد اپل واچ سری ۹ امروز که قیمتی را که چند هفته پیش در جمعه سیاه دیدیم، کمتر کرده است. در سراسر این مجموعه، قیمت‌های متعددی نیز وجود دارد که با قیمت‌های کم سابقه جمعه سیاه که امسال شاهد بودیم، مطابقت دارند، و اولین باری است که پس از پایان تعطیلات خرید، بازگشت آنها را دیده‌ایم.

اپل واچ سری ۹ کمتر از قیمت جمعه سیاه، اکنون از ۳۰۹ دلار در دسترس استتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

با شروع ۴۱ میلی متری GPS Apple Watch Series 9، می توانید این مدل را برای آن تهیه کنید ۳۰۹٫۹۹ دلار در (محصول) آلومینیوم قرمز، از ۳۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافت. تنها یک رنگ با این قیمت در دسترس است، اما چند رنگ دیگر با قیمت های ثابت دوم در حدود ۳۳۰ دلار وجود دارد، که در روز جمعه سیاه امسال بود.

این فروش، همراه با هر مورد دیگری در این مقاله، از شما می‌خواهد که یک کوپن روی صفحه که زیر قیمت صفحه محصول آمازون قرار دارد، کلیپ کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می‌توانید به تسویه‌حساب بروید و قیمت پایین و صحیح را در سبد خرید خود مشاهده خواهید کرد.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

جی پی اس ۴۵ میلی متری اپل واچ سری ۹ در دسترس است ۳۵۹٫۹۹ دلار در آمازون، از ۴۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یکی در چندین گزینه رنگی موجود است و مطابقت مستقیم با تخفیفی است که در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دنبال کردیم.

توجه: تا زمان تسویه حساب، قیمت معامله را مشاهده نخواهید کرد.

در نهایت، آمازون ساعت ۴۱ میلی‌متری اپل واچ سری ۹ را برای آن در نظر گرفته است ۴۲۹٫۹۹ دلار (۶۹ دلار تخفیف) و ساعت ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۹ برای ۴۵۹٫۹۹ دلار (۶۹ دلار تخفیف). هر دوی اینها نیز مطابق با فروش جمعه سیاه و قیمت های پایین آنها هستند.

سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/05/apple-watch-series-9-309/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *