اپل AirTag 2 ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد و ممکن است تقصیر Vision Pro باشد.

اپل AirTag 2 ممکن است تا سال ۲۰۲۵ به تعویق بیفتد و ممکن است تقصیر Vision Pro باشد.

به نظر می رسد مردم باید حتی بیشتر منتظر بمانند تا به آن دست پیدا کنند برچسب هوا ۲ همانطور که شایعات اخیر ادعا می کنند که اپل عرضه ردیاب خود را تا سال ۲۰۲۵ به تعویق می اندازد.

این تکه اطلاعات از تحلیلگر اپل و یکی از منابع داخلی قابل توجه در صنعت آمده است مینگ چی کو که بمب را روی X انداخت (پلتفرمی که قبلاً توییتر نام داشت). قرار بود AirTag 2 تا پایان سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اما پس از آن به اواخر سال ۲۰۲۴ بازگردانده شد. اکنون، ما یک سال دیگر را به زمان اضافه می کنیم. با فرض اینکه همه اینها درست باشد، به این معنی است که کاربران مجبور می شوند از یک دستگاه قدیمی استفاده کنند زیرا فاصله ای چهار ساله بین دستگاه ها وجود خواهد داشت. AirTag های اصلی و نسل دوم

مشخص نیست چرا اپل عرضه را به تعویق می اندازد. تنها خبر دیگری که کو در X گفت این است که غول فناوری تولید انبوه این ردیاب را برای سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی کرده است. پست مرداد.

سازگاری بالقوه

چند ماه پیش، کو ادعا کرد که اپل می خواهد AirTag 2 را در یک “اکوسیستم محاسباتی فضایی” با “ویژن پرو” به عنوان هسته ادغام کند.

اگر با این مفهوم آشنایی ندارید، محاسبات فضایی را می توان نسخه پیشرفته تری از واقعیت افزوده با ترکیب دنیای مجازی و فیزیکی در یک تجربه یکپارچه و همه جانبه در نظر گرفت. را ویژن پرو هدست راهی برای تعامل با این محیط دیجیتال به افراد می دهد. به نوعی، AirTag 2 قرار است بخشی از این فضا باشد. MacRumorsدر گزارش خود، فرض می شود که شاید ردیاب “اطلاعات موقعیتی” را از طریق تراشه باند فوق العاده خود به هدست ارسال کند.

معنای این برای محاسبات فضایی این است که هر کسی حدس بزند. این امکان وجود دارد که دستگاه بتواند به عنوان چراغی برای کمک به Vision Pro در ایجاد یک فضای مجازی عمل کند. یا شاید ردیابی دقیق تری را از طریق یک تراشه باند فوق گسترده بهبودیافته ارائه دهد. در این مرحله فقط می توانیم حدس بزنیم.

لازم به ذکر است که Vision Pro برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. پس از بیرون آمدن، می‌توانیم AirTag 2 را به زودی مشاهده کنیم.

آینده ردیاب ها

اگر و زمانی که AirTag 2 منتشر شود، اپل باید بازی A خود را عرضه کند زیرا با رقابت سختی از سوی رقبا مواجه است. چند هفته پیش، سامسونگ راه اندازی شد Galaxy SmartTag2 که دارای عمر باتری عظیم تا ۷۰۰ روز به علاوه یک “طراحی جمع و جور حلقه ای شکل برای اتصال آن به اشیا” است. قرار بود گوگل تگ خود را در طول این سال معرفی کند پیکسل ۸ رویداد، اما هرگز محقق نشد.

ممکن است گوگل منتظر است تا اپل بالاخره هشدارهای ردیاب ناشناخته را به iOS اضافه کند بنابراین می تواند معوقات را از بین ببرد Android Find My Device به روز رسانی شبکه هنگامی که این کار انجام شد، با راه اندازی Google AirTag، همانطور که ما آن را می نامیم، پیش می رود. امیدواریم که اپل در دو سال آینده iOS را به روز نکند تا همزمان با AirTag 2 باشد.

در حالی که ما از شما می خواهیم آخرین جمع بندی TechRadar را بررسی کنید بهترین معاملات Apple AirTag برای اکتبر ۲۰۲۳.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/apple-airtag-2-could-be-delayed-until-2025-and-it-might-be-the-vision-pros-fault

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *