اپل RCS را برای iOS 18 تایید کرد

در پایان سال ۲۰۲۳، اپل متعهد شد از RCS در برنامه پیام‌های آیفون پشتیبانی کند در مقطعی در سال ۲۰۲۴. اخبار بسیار بزرگ بود، اما ما در آن زمان نمی‌دانستیم که آیا به‌روزرسانی بزرگی برای iOS مورد نیاز است یا می‌توانند پشتیبانی را در پشتیبان ارائه دهند. سپس در ماه مارس، گوگل ادامه داد و این حمایت را تایید کرد در پاییز وارد می‌شود و ما را به این باور می‌رساند که پشتیبانی از RCS می‌تواند با iOS 18 به iMessage برسد.

همانطور که معلوم شد، درست بود. اپل در جریان WWDC امروز گفت که نسخه بعدی iOS واقعاً از RCS پشتیبانی خواهد کرد. می توانید ذکر را در تصویربرداری از صفحه زیر مشاهده کنید.

اپل RCS را برای iOS 18 تایید کرد

اپل کمی در تایید خود با صحبت کردن در مورد ویژگی‌های پیام‌های جدید به عنوان بخشی از iOS جدید، صحبت کرد، اما هرگز به RCS اشاره نکرد. ما در واقع شروع به فکر کردیم که آنها حروف “RCS” را نمی گویند پس از شایعات منتشر شده مبنی بر این که این کار را می کنند. و سپس برای اتمام سخنرانی خود در iOS 18، این اسلاید را پست کردند و سپس در یک جمله گفتند که پشتیبانی از RCS در راه است. همین بود.

بنابراین وجود دارد. ما هنوز همه چیز را نمی دانیم، اما RCS باید حداقل باعث شود که پیام های متنی بین اندروید و آیفون آنقدر فاجعه نباشد. رنگ های حباب به احتمال زیاد به اشتراک گذاشته نمی شود، فقط تجربه پیام رسانی است. ما مطمئن هستیم که امیدواریم این منجر به چت‌های گروهی بدون شکست، اشتراک‌گذاری رسانه بهتر و سایر ویژگی‌های RCS شود، بدون توجه به پلتفرم شخص در طرف دیگر، بخشی از پیام‌رسانی خواهد بود.

هنگامی که نسخه‌های بتای iOS 18 عرضه شدند، یا اگر اپل جزئیات بیشتری ارائه کرد، سعی می‌کنیم نحوه ظاهر و کارکرد RCS در آیفون را به اشتراک بگذاریم.

  • به روز رسانی ۱: اپل یک اسکرین شات از RCS را در عمل نشان داد و گفت که “رسانه های غنی تر و رسیدهای تحویل و خواندن را برای کسانی که از iMessage استفاده نمی کنند به ارمغان می آورد.” همانطور که می بینید، اگر از آیفون یا سایر دستگاه های اپل ارسال نکنید، حباب ها همچنان سبز خواهند بود، اما ما این را می دانستیم. این که خبری نیست فقط iMessage پیام ها حباب های آبی را دریافت کنید و RCS فقط یک پیام متنی پیشرفته است.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/06/10/apple-confirms-rcs-for-ios-18/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *