اپیزود ۷ “Gen V” دو ارتباط بمب‌گذاری شده با “پسران” را نشان می‌دهد.

گفتن زیاد در قسمت ۷ اتفاق افتاد ژنرال V دست کم گرفتن خواهد بود.

کیت (مدی فیلیپس) دین شتی (شلی کان) را به قتل رساند. سام (آسا ژرمن) ​​توسط ابر برتری گرایان رادیکال شد. ویکتوریا نویمان (کلودیا دومیت) نامزد معاون ریاست جمهوری به راه خود بازگشته است. اما شاید تکان‌دهنده‌تر از همه، دو ارتباط اصلی باشد پسر ها که به طور کامل بازی در دانشگاه گودولکین را تغییر داد.

تا اکنون ژنرال V ارتباطات خود را حفظ کرده است پسر ها بیشتر به چند فیلم کوتاه محدود می شود، مانند اشلی (کلبی مینیفی)، آدام (پی جی بیرن)، و حتی پسر سرباز (جنسن آکلز). با این حال، قسمت ۷ از ژنرال Vبا عنوان “بیمار”، این ارتباط را با این دو فاش می کند.

دین شتی به خاطر یک لحظه ویرانگر از فصل ۱ از سوپ متنفر است پسر ها.

شلی کان در “Gen V.”
اعتبار: Brooke Palmer/Prime Video

علیرغم این که دین شتی رئیس دانشگاهی برای ابرقهرمانان نوپا است، اما واضح است که دین شتی با شور و اشتیاق سوزان، همه چیزهای ناپسند را تحقیر می کند. او آنها را در آزمایشگاه مخفی به نام The Woods شکنجه می‌دهد و مخفیانه ویروسی تولید می‌کند که می‌تواند در صورت مسری شدن همه افراد سوپ را بکشد.

اما چرا او اینقدر از سوپ متنفر است؟ خوب، همه چیز به فصل ۱، قسمت ۴ برمی گردد پسر هابا عنوان “ماده گونه”.

«مونث گونه ها» یکی از شناخته شده ترین – و وحشتناک ترین – سکانس هایی از پسر ها به روز. میهن (آنتونی استار) و ملکه مایو (دومینیک مک الیگوت) سعی می کنند جلوی ربودن هواپیمای Transoceanic Flight 37 را بگیرند تا به کابین خلبان آسیب جبران ناپذیری وارد کنند. هوملندر به جای تلاش برای نجات مسافران داخل هواپیما، تصمیم می گیرد همه آنها را رها کند تا بمیرند. این تصمیم یکی از وحشتناک ترین لحظات او باقی مانده است، و عواقب ماندگاری در سراسر آن داشت پسر ها – و حالا ژنرال V.

زمانی که ماری مورو (جاز سینکلر) متوجه می شود که شتی به هیچ وجه خوب نیست، او و جردن (لندن ثور و درک لو) مخفیانه وارد دفتر او می شوند تا درباره جنگل ها بیشتر بدانند. در آنجا، آنها اسناد و بریده‌های روزنامه در مورد پرواز ۳۷ را کشف می‌کنند. مانیفست پرواز نشان می‌دهد که شوهر و فرزند دین شتی هر دو در هنگام سقوط هواپیما در هواپیما بودند و توضیح می‌دهد که چرا شتی انتقام‌جویی علیه افراد غیرقانونی دارد. ژنرال V این انگیزه را در طول فصل به اشتراک گذاشته است و شتی در همان اوایل به ماری گفت که دختری دارد که فوت کرده است. با این حال، ارتباط Homelander پیچش شدیدی را نشان می‌دهد و یکی از آنهاست ژنرال Vآشکارترین پیوندها به طرح پسر ها تا حالا

ماری مورو و ویکتوریا نویمن قدرت های یکسانی دارند.

کلودیا دومیت در “Gen V.”
اعتبار: Brooke Palmer/Prime Video

اگر فکر می کردید که رونمایی از پرواز ۳۷ بزرگترین ترفندی است که “بیمار” در آستین خود داشت، دوباره فکر کنید. ماری که با دانش The Woods مسلح است، سعی می کند به ویکتوریا که یک سالن شهرداری در محوطه دانشگاه نگه داشته است، خبر بدهد. آنچه او می یابد بسیار بیشتر از آن چیزی است که برای آن چانه زده است.

به نظر می رسد ویکتوریا بیشتر از ماری در مورد قدرت های ماری می داند و به او می گوید که باید بتواند اطلاعات کلیدی در مورد افراد را با خواندن خون آنها درک کند. با تشکر از این توصیه، ماری تشخیص می دهد که ویکتوریا نیز یک سوپ است – اما نه هر سوپ! او یک سوپ با همان قدرت ماری است.

این را زمانی می بینیم که ویکتوریا دست خود را باز می کند و یک پیچک خون ایجاد می کند، درست مانند کاری که ماری تمایل دارد انجام دهد. این لحظه یک خبر بزرگ در هر دو جهان است ژنرال V و پسر ها. ژنرال Vعاقلانه، بالاخره به ما می گوید که خیرخواه مرموز ماری کیست، و این به ما اشاره می کند که ماری تا چه حد ممکن است بتواند قدرت های خود را افزایش دهد. به لحاظ پسر ها، ما را به میزان قدرت ویکتوریا راهنمایی می کند. در سراسر پسر ها، ما فقط دیده ایم که او سر مردم (و گاهی اوقات دیگر اعضای بدن) را منفجر می کند. اکنون می دانیم که او می تواند انواع دیگر دستکاری خون را انجام دهد – و او تنها فرد برتری نیست که این مجموعه از قدرت ها را دارد.

ویکتوریا با ماری به اندازه کافی دوستانه به نظر می رسد و در طول مدتی که در موسسه رودخانه قرمز می گذراند با او ارتباط برقرار می کند و اصرار می کند که آنها در تماس باشند. اما این ویکتوریا نیومن تشنه قدرت است که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. آیا او واقعاً به یک سوپ با مهارت‌هایش اجازه می‌دهد تا در جهان آزادانه اجرا کنند؟ آیا او تلاش خواهد کرد تا ماری را دستکاری کند و او را زیر بال خود بگیرد یا سعی کند او را به طور کامل حذف کند؟

از طرف دیگر، این افشاگری برای ماری چه معنایی دارد؟ آیا او راه ویکتوریا را دنبال می کند و شروع به منفجر کردن سر مردم می کند؟ آیا او می تواند به اندازه ویکتوریا یا حتی بیشتر قدرتمند شود؟ چه کسی می داند – شاید ژنرال V فصل ۱ پایانی ما را با یک نبرد خونین بین این دو مهمان می کند.

ژنرال V اکنون در Prime Video پخش می شود.


منبع: https://mashable.com/article/gen-v-flight-37-homelander-victoria-neuman-powers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *