اکشن RPG استلار بلید آینده‌نگر در ۲۶ آوریل وارد بازار می‌شود

تیغه ستاره ایShift Up’s اکشن RPG ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۳ راه اندازی شود، بزودی. سونی در اولین حضور خود اعلام کرد حالت بازی سال ۲۰۲۴ که این بازی آینده نگر خواهد بود راه اندازی در ۲۶ آوریل به عنوان انحصاری PS5.

بازی تحت عنوان کاری توسعه یافته است «پروژه ایو» شما را در نقش ایو، جنگجوی هفتمین جوخه هوابرد قرار می دهد. او به زمین باز می گردد تا با نایتیباس، دشمنان مرموز (و ظاهر وحشتناک) بشریت مبارزه کند. ایو با دیگر بازماندگان آدام و لیلی می‌پیوندد تا سعی کند نایتیباس‌ها را نابود کند و آخرین شهر انسانی، Xion را از ویرانی نجات دهد.

Xion به یک محیط “دنیای نیمه باز” به نام Wasteland and the Great Desert متصل است. در آنجا با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شوید، به شهروندان Xion کمک می‌کنید و سلول‌های انرژی را برای حفظ شهر جمع‌آوری می‌کنید.

می توانید پیش سفارش دهید تیغه ستاره ای شروع در ۷ فوریه در ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی از طریق فروشگاه پلی استیشن و شرکای خرده فروشی نسخه استاندارد ۷۰ دلار قیمت دارد و یک نوع Digital Deluxe (80 دلار) لباس های اضافی، امتیاز تجربه و ارز درون بازی را اضافه می کند. در ۲۶ آوریل می رسد. می توانید تریلر پیش خرید بازی را در زیر تماشا کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/futuristic-action-rpg-stellar-blade-arrives-on-april-26-224619987.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/futuristic-action-rpg-stellar-blade-arrives-on-april-26-224619987.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *