اکنون می توانید دنده های خود را در داخل خانه سیگار بکشید

GE Profile اولین سیگاری جهان را در نمایشگاه CES 2024 هفته آینده به نمایش می گذارد، اما می توانید امروز آن را خریداری کنید.

جدیدترین گجت آشپزخانه هوشمند از GE Appliances یکی دیگر از دردسرهای آشپزی را که هرگز نمی دانستید دارید را حل می کند… مجبور به بیرون رفتن از منزل باشید. سیگاری هوشمند داخلی پروفایل جنرال الکتریک یک دستگاه سیگار کشی است که به شما امکان می دهد با گلوله های چوب در داخل خانه خود غذا بپزید بدون اینکه همه آلارم های دود را خاموش کنید.

اولین سیگاری سرپوشیده جهان، این دستگاه ۹۹۹ دلاری در نمایشگاه CES 2024 هفته آینده به نمایش گذاشته خواهد شد. اما اگر نمی‌توانید صبر کنید تا طعم دودی را به دنده‌ها، ماهی قزل آلا یا جوانه‌هایتان اضافه کنید، بدون اینکه مجبور باشید پا در حیاط خلوت خود بگذارید (یا حتی یک حیاط خلوت داشته باشید)، می‌توانید همین الان آن را در ویلیامز سونوما و بهترین خرید.

این دستگاه از فناوری به نام Active Smoke Filtration استفاده می‌کند که GE Profile می‌گوید “از گرما و یک سیستم کاتالیزوری بسیار مهندسی شده برای تبدیل دود چوب واقعی به هوای گرم پر از طعم استفاده می‌کند.” واشر و مهر و موم دود را در داخل فر و نه در آشپزخانه شما نگه می دارد.

فیلتراسیون دود فعال از یک سیستم کاتالیزور برای تبدیل دود به هوای گرم خوش طعم استفاده می کند.
فیلتراسیون دود فعال از یک سیستم کاتالیزور برای تبدیل دود به هوای گرم خوش طعم استفاده می کند.
تصویر: GE Appliances

یک صفحه دیجیتال و برخی از تنظیمات از پیش تعیین شده به حذف حدس و گمان از فرآیند سیگار کشیدن کمک می کند و امکان تنظیم دقیق شدت دود و دما را به همراه شش تنظیم از پیش تعیین شده برای سینه، دنده خوک، باسن خوک، بال مرغ، سینه مرغ و ماهی قزل آلا در صورت تمایل فراهم می کند. . ترجیح می دهم فقط آن را تنظیم کرده و فراموشش کنید.

یک ویژگی منظم از Indoor Smart Smoker که من در سیگارهای هوشمند در فضای باز که آزمایش کرده ام ندیده ام (مانند تراگر) یک تنظیم دود و نگه داشتن است. با این کار گوشت شما پخته می شود و آن را تا ۲۴ ساعت در دمای ایمن نگه می دارد.

سیگارکش هوشمند دارای صفحه دیجیتال و کاوشگر دما است.
سیگارکش هوشمند دارای صفحه دیجیتال و کاوشگر دما است.
تصویر: GE Appliances

ویژگی های متصل سیگاری هوشمند از طریق ادغام با برنامه SmartHQ GE Profile ارائه می شود، جایی که می توانید سطح دود را تنظیم کنید و گوشت خود را از راه دور کنترل کنید. GE Profile می‌گوید که این برنامه همچنین به‌روزرسانی‌هایی از ویژگی‌های هوایی مانند دستور العمل‌های راهنمایی را ارائه می‌دهد تا شما را قدم به قدم در مورد سیگار کشیدن خود راهنمایی کند.

در حالی که دستگاه سیگاری طوری طراحی شده است که به اندازه کافی کوچک باشد تا روی پیشخوان شما قرار گیرد، GE Profile می گوید که به اندازه کافی بزرگ است که «سه قفسه دنده پشتی بچه، یک سینه، یک مرغ کامل، تا ۴۰ بال مرغ یا یک ۱۴ پوندی را در خود جای دهد. باسن خوک.» به عنوان یک فرد سیگاری، از گلوله‌های چوب برای پختن غذای شما استفاده می‌کند، اما ظاهراً بسیار کمتر از مدل‌های سنتی در فضای باز است. برای شروع به شما یک کاوشگر دما و یک کیسه گلوله ارسال می‌شود.

برنامه SmartHQ امکان نظارت و کنترل از راه دور سیگاری را از طریق Wi-Fi فراهم می کند.
برنامه SmartHQ امکان نظارت و کنترل از راه دور سیگاری را از طریق Wi-Fi فراهم می کند.
تصویر: GE Appliances

Indoor Smart Smoker زندگی خود را به عنوان Arden آغاز کرد محصول Indiegogo توسعه یافته در فضای سازنده متعلق به GE Appliances. قبل از تبدیل شدن به یک برند GE Profile و پیوستن به دیگر گجت آشپزخانه هوشمند نوآورانه اخیر سازنده، اولین ابزار، بیش از ۸۳۵۰۰۰ دلار جمع آوری کرد. همزن برقی هوشمند که در CES 2023 معرفی شد.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/3/24023919/ge-profile-smart-indoor-smoker-price-release-date-ces24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *