اکنون Pixel Watch 3 رنگ و قیمت غیر رسمی را داریم

فهرست‌های خرده‌فروشی اروپایی برای Pixel Watch 3 و Pixel Watch 3 XL پیکربندی‌ها و گزینه‌های رنگی زیادی را برای ساعت‌های هوشمند آینده گوگل شرح داده‌اند. با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی گوگل از این گجت‌های پوشیدنی فاصله داریم، اطلاعات زیادی از دست ما نیست.

طبق لیست‌ها، پیکسل واچ ۳ (۴۱ میلی‌متری) در چهار رنگ ابسیدین، چینی، فندقی و صورتی عرضه خواهد شد.. ساعت بزرگتر ۳ XL (45 میلی متر) در رنگ Obsidian، Porcelain در دسترس خواهد بود ، و هیزل

هر دو مدل در پیکربندی‌های فقط بلوتوث/وای‌فای و LTE عرضه می‌شوند و رادیوهای LTE کمی بیشتر هزینه دارند. جای تعجب نیست قیمت اروپایی پیکسل واچ ۳ از ۳۹۹ یورو و Pixel Watch 3 XL از ۴۴۹ یورو شروع می شود.

برای ما اینجا در ایالات متحده، اجازه ندهید که قیمت های اروپایی بیش از حد شما را نگران کند. زیرا ایده تغییر علامت یورو به دلار همیشه دقیق نیست. با توجه به قیمت‌هایی که فاش شد، پیکسل واچ ۳ افزایش قیمتی دریافت نمی‌کند، بنابراین ممکن است این یک فرض مطمئن باشد که در اینجا در ایالات متحده نیز وجود خواهد داشت. Pixel Watch 2 با قیمت اولیه ۳۴۹ دلار منتشر شد. تا زمانی که گوگل قیمت گذاری را تایید نکند، آرام بمانیم.

به کدام مدل Pixel Watch 3 توجه دارید؟ پسر کوچولو یا پسر بزرگ؟

// Dealabs


منبع: https://www.droid-life.com/2024/07/17/pixel-watch-3-retailer-listings-detail-configurations-european-pricing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *