ایستگاه Sous Vide تایفور ممکن است مرا وادار کند تا در نهایت آشپزی در آب را امتحان کنم

تا به حال شنیده اید تیفوس? قبل از سال ۲۰۲۳، من از این شرکت بی اطلاع بودم، اما زمانی که یکی از دوستان نزدیکم InstaProbe ساخت تایفور خود را به من نشان داد، بعد از اینکه در مورد دماسنج گوشت هوشمند MEATER ساکت نشدم، با وجود آنها آشنا شدم. به طور تصادفی، من از آن زمان تایفور را چند بار در صندوق پست ایمیل کاری خود ظاهر کردم و محصولات جدید را اعلام کردم، و از آنجایی که بیشتر محصولاتی که آنها تولید می کنند را می توان در نظر گرفت. هوشمندانه و حتی یک برنامه اندرویدی برای همراهی با آنها دارم، از آن زمان به دنبال آنها هستم.

برای شفافیت، من در واقع سرخ کن هوای Typhur’s Dome را در خانه خود دارم که در حال حاضر در حال آزمایش آن برای سایت هستم. من در چند هفته گذشته از آن استفاده کرده ام، و در حالی که هنوز آماده نیستم افکار کامل خود را به اشتراک بگذارم، بیشتر به این دلیل که هنوز وقت نکرده ام به اندازه کافی شام را در هوا سرخ کنم تا حکم بدهم، من آن را به خوبی دوست دارم. به اندازه کافی برای برجسته کردن آخرین اعلامیه شرکت: ایستگاه تایفور سو وید.

مردم به روش سوگند سوگند یاد می کنند. من قبلاً غذای آماده سوسک می خوردم، اما خودم هرگز آن را امتحان نکردم. به بیان ساده، شما مواد غذایی خود را، مانند استیک یا سبزیجات، در یک کیسه پلاستیکی قرار می دهید و سپس کیسه را در آب فرو می برید. سپس آب را گرم می کنید که به نوبه خود غذای شما را به آرامی می پزد. گفته می شود سوس وید به حفظ مواد مغذی و طعم در غذای شما کمک می کند که معمولاً هنگام پختن از طریق روش سنتی تر از بین می رود. برای من همیشه ورود به علم سوس وید بود که جلوی من را گرفت. من حاضر به خرید یک اجاق آب یا دستگاه سیرکولاتور غوطه وری برای یادگیری این چیز جدید نبودم. زمان زیادی طول کشید تا در برشته کردن، کباب کردن و کباب کردن استیک مهارت پیدا کنم، بنابراین مانند هر پیرمرد بدخلق، از تغییر می ترسم.

ظاهراً این همان چیزی است که تایفور به دنبال تغییر آن است. با ایستگاه Sous Vide، تمام نگرانی ها توسط دستگاه کنترل می شود. تنها کاری که باید انجام دهم این است که غذا را آماده کنم، آن را در یک کیسه بیندازم و سپس به ایستگاه اجازه بدهم کارش را انجام دهد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۲٫۳ اینچی داخلی است که می توانید از آن برای بررسی دستور العمل ها، تنظیم تایمر و کنترل دما استفاده کنید. این دستگاه دارای یک مهر و موم خلاء برای کیسه های شما است، و در مورد زمان پخت، مستندات می گوید تنها ۲۰ دقیقه طول می کشد تا ۱۲ لیتر آب تا ۱۳۰ درجه فارنهایت گرم شود.

Sous Vide Station در ماه نوامبر در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر برای پیش‌سفارش آماده است. گرفتاری چیست؟ تا زمانی که قیمت ۱۰۹۹ دلاری شما را نترساند، یکی وجود ندارد. این قیمت بالا است، اما اگر زندگی می‌کنید و نفس می‌کشید، شاید ارزش دیدن این فصل خرید تعطیلات را داشته باشد. و بله، بهتر است باور کنید که ببینم آیا می‌توانم یکی از آن‌ها را به دستم بیاورم تا به شما اطلاع بدهم که آیا سوسوی باید یک یا دو تابه را در آشپزخانه جایگزین کند یا خیر.

ایستگاه Sous Vide را پیش‌سفارش کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/05/typhurs-sous-vide-station-might-get-me-to-finally-try-water-cooking/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *