ایلان ماسک پسرش X را در یک رویداد فرمول یک در تگزاس در میانه نبرد حضانت با گریمز بر سر محل زندگی پسرش رژه رفت.

ایلان ماسک و ایکس

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس ایکس به همراه یکی از پسرانش پس از مسابقه جایزه بزرگ فرمول یک ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ در پیست آمریکا در آستین، تگزاس، در ۲۲ اکتبر ۲۰۲۳ در پیت لین راه می روند.

(عکس از CHANDAN KHANNA / AFP)



  • نبرد فعلی حضانت ایلان ماسک با گریمز بستگی به محل زندگی فرزندانش با نوازنده دارد.
  • در یک رویداد فرمول ۱ در تگزاس، ماسک در حالی که پسرش X بر روی شانه هایش برای جمعیت دست تکان می دهد، تصویر شد.
  • این کودک اغلب با پدرش در تگزاس تصویر می شود، اما این عکس ها طنین جدیدی در میان اختلافات حضانت به خود می گیرند.
تبلیغات

تبلیغات

مدیرعامل تسلا الون ماسک در مسابقه فرمول ۱ یکشنبه در آستین تگزاس حضور یافت پسرش X روی شانه هایش نشسته است.

کودک ۳ ساله در مرکز قرار دارد نبرد حقوق والدین بین ماسک و شریک گاهی اوقات او، نوازنده گریمز. ماسک ماه گذشته شکایت حقوق والدین خود را علیه گریمز در تگزاس تنظیم کرد و به دنبال “برقراری رابطه والدین و فرزند” با سه فرزندی که با این نوازنده مشترک است. چند هفته بعد، گریمز شکایت خود را در کالیفرنیا به ثبت رساند. به دنبال حضانت فیزیکی اولیه و حضانت قانونی مشترک سه فرزند.

موضوع در حال حاضر در این مورد است محل سکونت اصلی کودکان است، از آنجایی که محل رسیدگی به پرونده تعیین می شود. گرایمز که نام قانونی او کلر بوچر است، گفت که سال گذشته با فرزندان یک ساله خود اگزا و تاو به کالیفرنیا نقل مکان کرد. با این حال، ماسک ادعا کرد که این دو کودک در تگزاس زندگی می کردند همین اواخر در جولای در همین حال، X “فقط در کالیفرنیا غایب است.” [Boucher’s] با توجه به درخواست گریمز در ۶ اکتبر برای بیرون انداختن پرونده ماسک، که قبلا توسط Insider به دست آمده بود.

X در رویدادهای کاری ماسک، شرکت در مصاحبه‌های زنده با پدرش، ملاقات با رهبران بین‌المللی و شرکت در آن تبدیل شده است. پرتاب موشک اسپیس ایکس.

تبلیغات

تبلیغات

روز یکشنبه، X در حال تکان دادن برای جمعیت F1 دیده شد از داخل سایبرتراک ماسک، سپس روی شانه های پدرش در پیت لین. عکس ها همچنین نشان می دهد که پدر و پسر در حال تماشای این اقدام از گاراژ مرسدس در این مراسم هستند.

دید پسر به تازگی به ارمغان می آورد یک موضوع کلیدی که در نبرد فعلی حضانت در خطر است: وکلای متخصص در زمینه حقوق خانواده قبلاً به اینسایدر گفته بودند. پرونده باید در هر ایالتی که بچه ها واقعاً زندگی می کنند ادامه یابد، بنابراین ماسک و گریمز احتمالاً می توانند سال آینده را صرف تلاش برای اثبات به دادگاه کنند. بچه ها در ایالتی زندگی می کنند که هر کدام در آن ثبت نام کرده اندوکلا گفتند.

اثبات اینکه بچه ها در کدام ایالت زندگی می کنند می تواند یک فرآیند پیچیده باشد که شامل مواردی مانند مشاوره با گزارش پرواز و مصاحبه با پرستار بچه ها است. قضات در هر ایالت همچنین می توانند برای تعیین محل مناسب برای پیشبرد پرونده با یکدیگر مشورت کنند.

ممکن است پیامدهای مهمی در ارتباط با ایالتی که پرونده واقعاً در آن انجام می شود وجود داشته باشد. در حالی که مشخص نیست که آیا پرونده شامل قضاوت حمایت از کودکان می شود یا خیر، تگزاس سقف پرداخت ماهانه حمایت از کودکان ۱۸۴۰ دلار برای یک فرزند، یا ۲۷۶۰ دلار برای سه فرزند، یعنی چقدر ماسک و گریمز به اشتراک می گذارند.

تبلیغات

تبلیغات

یعنی با وجود وضعیت میلیاردر ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان، ماشین حساب حمایت از کودک در تگزاس مقداری بالاتر از آن را نشان نمی دهد. اما در کالیفرنیا هیچ سرپوشی وجود ندارد.

بنابراین، اگر گریمز با موفقیت ثابت کند که بچه ها در کالیفرنیا زندگی می کنند، می تواند تبدیل به “یکی از بزرگترین پرونده های حمایت از کودکان در تمام دوران ها شود”، پیتر ام. والزر، شریک در Walzer Melcher و وکیل حقوق خانواده کالیفرنیا که اغلب با این موضوع سروکار دارد. – اختلافات مالی معمولی که قبلاً به اینسایدر گفته شده بود.

وکلای ماسک و گریمز به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

الون ماسک
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/photos-elon-musks-son-in-texas-heart-of-custody-battle-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *